obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
had me gezegd dat ik 3.2 km van de wijkcentrale zit
wilgje
ik heb een paar weken nu tele 2 afgelopen dinsdag viel mijn tv en telefonie weg , ik heb 3 keer de modum gereset en ook een harde reset gedaan, niets lukte.
ik heb tele 2 gebeld en hun hebben het spul weer aan de praat gekregen, ik zou een nieuwe decoder krijgen en die werd vanmiddag 29-07-2010 afgeleverd maar wat is nu het geval dit is een oude decoder samsung geen h/d ik heb de koerier de decoder weer laten meenemen.
ik heb gebeld met tele 2 ik zou worden teruggebelt om 14.30 maar dat is niet gebeurd.
ik heb zelf tele 2 gebeld en het uitgelegd, ik heb regelmatig een blokkend beeld en ik hebShock maar 6 mb internet.
wat nu ik zit aan een jaarcontract ik ben hier niet blij mee.
de medewerker zegt niets te kunnen doen, HELP WAT NU GRAAG WAT REACTIES, GROETJES VAN WILGJE
Gewijzigd door wilgje op 29 juli 2010, 16:03
 
cornfed
Bij die afstand zit je echt op de grens waar je nog een beetje tv kunt kijken.
Er is maar weinig nodig om het beeld op decoder in de war te schoppen.
Had je eerst een Amino en nu kreeg je een Samsung? Vreemd.

Webcare zou je kunnen helpen.
Die moeten je uitnodigen om te reageren met een PB.
Dan nemen zij het verder over.
Gewijzigd door cornfed op 29 juli 2010, 16:26
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
En anders opzeggen, zie,
Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Karel iebelkinker
Een zeer handige manier om zelf even te checken hoever je ongeveer vanaf de wijkcentrale woont:
maps.google.nl

Tik de routebeschrijving in, tussen je eigen adres en die van de wijkcentrale. Deze route komt voor het gros van de koperlijnen overeen met de realiteit.

Adressen wijkcentrales:

http://adsl.hunen.net/index.php?id=2

Kies vervolgens je provincie en succes.
(er zijn soms meerdere centrales per gemeente. Dat kan lastig zijn)
Gewijzigd door cornfed op 03 augustus 2010, 11:48
 
kobus1960
Leuke site idd. Wijkt bij mij even 350 meter af als je google maps gebruikt.
Deze is betrouwbaarder, ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest m na te lopen bij
de aanleg van toekomstige glasvezel naar dezelfde centrale.
http://pcdb.bbned.nl/

Postcode: 2951CJ
Huisnummer: xxx

Beschikbare Dienst Project Max snelheid
ADSL 2-8Mb/512Kb
ADSL2+ 16-24Mb/1Mb
SDSL 2.3Mb/2.3Mb
Gebundelde SDSL 9.2Mb/9.2Mb
FTTx WES-C-Near-net 100Mb/100Mb

DSL centrale
Afstand tot centrale 186 meter
Code centrale Ab
Naam centrale Alblasserdam
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wilgje
Even om verder te gaan samengevat :

Afdeling opzegging gesproken zij willen mij graag helpen met opzeggen maar hebben een notitie van de technische dienst nodig. De technische dienst gesproken ze zeggen dat het aan mijn aansluitsituatie kon liggen, ik heb hun verteld dat het modem rechtstreeks op de isra zit dus dat, dat het probleem niet kon zijn. Vervolgens zij hij dat hij niks kon doen en hangde op met een lach. Opnieuw tele2 gebeld weer een troubleshoot gedaan modem gereset etc. En hij deed het weer even redelijk ( Decoder), en ze wouden mij niet verder helpen en ik zou elke keer maar moeten bellen want volgens hun was een troubleshoot de beste optie die er was wat ik raar en vreemd vind. Even terugkomend op de decoder ik had een Animo 132 maar omdat tele2 aangaf dat HD niet leverbaar was hebben zij mij maar een Samsung opgestuurd want dat zou het verhelpen want die verbruikte minder bandbreedte. Ik krijg het niet voor me kaar dat ze gaan opzeggen naar 5telefoontjes....

Mijn vraag ik kan helemaal niks met mijn internet/tv ik heb het gevoel dat ik dit jaar maar moet uitzingen omdat ik een afkoopbedrag van 670,50euro toch iets te duur vindt... En dan zeg ik ook DIRECT op.

Ik heb dus maar Ziggo aangevraagd en wanneer dat er is gaat tele2 de kelder in. Maar kan Ziggo mijn nummer porteren terwijl ik een abbonement heb bij tele2 aangezien ik daar toch geen gebruik meer van maken want ik heb het er helemaal mee gehad. Ziggo zegt dat dit mogelijk is door een opta wet maar mag tele2 het nummer dan niet meer '''terughalen'' ??

Bedankt voor de reacties
 
cornfed
Ik denk dat het tijd wordt dat Webcare zich hier meldt en je verder gaat helpen.

Opzeggen is geen probleem. Je moet direct bij het eerste telefoontje al zeggen dat de 'oplostijd' voor Tele2 ingaat.
Zij moeten een aantekening maken dat je dat aangeeft.
Daarna mag Tele2 proberen om het op te lossen. Dar moet je wel medewerking aan geven. Dus niet zeggen dat jij wel weet waar de problemen niet zijn.
Laat hun dat uitzoeken. Desnoods sturen ze maar een monteur.
Als Tele2 het probleem uiteindelijk niet oplost (zeker na een maand), kan je verlangen om onder je contract uit te komen.

Over je vraag over je telefoonnummer.
Nummer portering is een vaste procedure tussen providers.
Als Tele2 een opdracht krijgt van Ziggo om het nummer te porteren, moeten ze daar aan voldoen.
Gewijzigd door cornfed op 03 augustus 2010, 22:41
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'had me gezegd dat ik 3.2 km van de wijkcentrale zit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstand tot wijkcentrale te groot Snelheid : 8 03 mei 2014
Storing wijkcentrale Haarwijk Gorinchem Storing : 7 06 mrt 2010
opnieuw storing in wijkcentrale geldermalsen Storing : 6 27 feb 2010
Snelheid na resetten wijkcentrale Snelheid : 6 14 jun 2009
Advertentie