obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 is oplichter
leeg
haha Grin
 
ddj654
uiteidelijk iemand van tele2 heeft contakt genomen met mij en hebben ze een monteur gestuurd naar mij ,hij zei dat mijn decoder doet het niet terwijl ik heb hem nooit gebruikt want ik kon geen tv kijken en dan zegt mijn modem is kapot terwijl ik heb een nieuw modem 3 maand geleden gekregen en toch geen oplossing ,hij zegt dat ik 5 dagen wachten en als het nog niks doet dan kan ik al mijn kosten terug vragen, kunnen jullie geloven dat een bedrijf als tele2 die geen oplossing heeft en zoekt nog klanten,schamen ze beetje niet om addvertenties te zeten en mensen te lokken ,dat noem ik een grote OPLICHTING. Sorry maar ik ben echt pissig boos het kan mij niet schelen mijn kosten maar ik ga overal en tot de recht bank om hun terug pakken.want nu heb ik genoeg bewijs.
 
cornfed
Als Tele2 niet kan leveren, zal een rechtbank daar ook niets in veranderen.
Pak je gegeven kans om dit kosteloos op te zeggen. Ben je er vanaf.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ddj654
meschien heb je gelijk in, anyways bedankt voor je reactie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 is oplichter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie