obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Storingen
famlimburg
Vrijdag 30 en Zaterdag 31 juli weer ouderwets van Tele 2 genoten.

De klantendienst was weer blij, hoop dat het nu weer goed blijft gaan, zet met angst en beven s'morgens mijn been buiten bed, in de hoop dat het internet, de televisie en de telefoon het nog doen, want een verrassing zit in een klein draadje.

Heb nog geen tegemoetkomen mogen ontvangen voor de geleden ellende, en de niet kijk bare dagen.
 
kobus1960
Ergerlijk dat je geen alternatieven voor Tele2 hebt, anders was je
wel klaar mee geweest zeker??Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
famlimburg
Natuurlijk zijn er alternatieven maar, het lijkt mij dat als je een product op de markt zet er als provider er wel achter moet staan.
Tele 2 zegt dat ze mede afhankelijk zijn van derde KPN b.v. Daar ontbreekt de samenwerking volgens mij een beetje mee.
Het gehele systeem van bekabeling van KPN is aan een giga vernieuwing toe, want dat is al jaren zwaar verouderd lijkt mij.
Andere aanbieders hebben daar ook last van, dus overstappen is alleen gebruik maken van andermans ellende.
Bij ons hebben ze in de buurt een voorbereiding getroffen voor glasvezel maar is nooit afgemaakt tot nu toe.

Dus het is maar accepteren en je tijdelijk blijven ergeren en soms genieten als het wel EENS goed gaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opzeggen tele2 wegens storingen Algemeen : 11 06 okt 2010
Storingen internet 10-15x per uur Storing : 28 01 sep 2010
Een flink aantal kleine storingen TV diensten : 6 14 mei 2010
Advertentie