obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.
brommer1
Vanaf 22-06-20 tot 2 weken terug had ik geen problemen met internetradio(ook nooit bij mijn vorige provider), bij mij thuis staat heel de dag internetradio+ livestream aan(ca. 130 KB/s) voor de achtergrond, bij elke internetradio zender valt de verbinding uit.
Zoals ik eerder schreef, als ik niks doe op de computer zijn er geen problemen, de problemen ontstaan alsje begint de surfen.
 
kobus1960
Probeer dit eens uit en kijk wat je verbruikt met diverse streams, geeft je een idee.
http://www.hageltech.com/dumeter/down...r/download
(shareware voor een maand)
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
brommer1
Die gebruik ik+Netspeedmonitor, als ik download met FDM blijft de lijn stabiel op ca. 14Mbit.
 
kobus1960
Dan zit het probleem idd ergens anders, Danielle Tele2 Webcare, kom er maar weer bij !
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
helldaddy
Hahaha die heeft een hele dagtaak hier!!Grin
 
kobus1960
Als Tele2 webcare hier nou eens 5 dagen een dagtaak van maakt zijn ze
van een boel gezeik af, zo simpel zou het kunnen zijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
helldaddy
Helemaal mee eens, maar soms kan door simpele dingen veranderen je het jezelf heel gemakkelijk maken. Maar ja dat zullen we wel weer verkeerd zien, denk ik.............
 
leeg
zet een of de andere student die veel verstand van deze dingen op de webcare voor een goed bedrag per maand,
Leid die gast op tot wat danielle kan en laat hem maar 6 dagen per week werken van 9 tot 5 Pfft
 
baatje30
Hoe is het met de klachten over disconnects de laatste dagen bij jullie? Ik zie het nu we regelmatig eigenlijk? Het gekke is dat bij een "onderbreking" het internetlampje op de modem wel gewoon groen blijft.....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
brommer1
Bij mij nog het zelfde, op mijn 2e systeem met Windows Vista 32bits krijg ik veel eerder disconnects.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website van Kunstschilder RenĂ© Boelen Klacht over Tele2 : 11 02 jan 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Tele2 klanten test live tv app voor tablet en smartphone Algemeen : 2 14 aug 2014
my book live op tele2 modem (MAC) Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 12 sep 2012
Advertentie