obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.
baatje30
Zijn de problemen met disconnects nu bij iedereen opgelost?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
brommer1
Nee, vraag nu me af wanneer, ik heb er niet veel vertrouwen in.
 
Leiden
Nope, hier nog steeds problemen.. browserdownloads die het einde niet halen, vanmiddag maar weer eens de stekker eruit.
 
cornfed
Vergeet niet dat er ook andere oorzaken kunnen zijn.
Zoals defecte router of voeding of een brakke verbinding.
Als er geen verbetering is, moet je toch eens bellen met de helpdesk.
Het is niet anders.
Gewijzigd door cornfed op 16 augustus 2010, 15:53
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
brommer1
Als ik maar niet te veel surf(gisteravond om de 20 minuten, kan ik aan WinAmp zien), gaat internetradio goed, livestream vergeet ik maar, die kan ik alleen maar gebruiken als ik niks niks doe op mijn computer.

Ga niet bellen naar de helpdeks die alleen zegt ligt aan je computer en niet bij ons.

Ga gewoon nu wachten tot mijn contract afloopt op 22-6-2011, als geen oplossing is ga ik gewoon Ziggo proberen en hoop dat bij Tele2 iets veranderd in de voorwaarden dat je eerder kan opzeggen.

Als het slechter wordt, dan neem ik Ziggo internet erbij.
 
brommer1
Het wordt steeds erger, nu valt internetradio om de 10 minuten uit, als de site´s traag laden, livestream gaat helemaal niet meer als je alleen maar internet.
 
kobus1960
Cornfed heeft op 22-08-2010 deze tip gegeven in een ander topic.
Kijk eens of er geen andere programma's veelvuldig gebruik maken van je verbinding.

Quote

Kijk eens naar dit tooltje: TCPView. http://technet.microsoft.com/en-us/sy...97437.aspx
Die kan alle verbindingen op je netwerk laten zien.
Dan weet je direct of er vreemds tussen zit.

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Naar aanleiding van de meldingen op dit forum ontvang ik graag van alle klanten die last hebben van:

Het niet naar behoren werken van MSN en het onderbreken van livestreams.

Een korte omschrijving van de klacht, postcode/huisnummer en bereikbaar telefoonnummer.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Dainelle van Tele2
 
helldaddy
Ik had hier ook last van. Sinds ik een ander modem ertussen heb, geen centje pijn. Misschien moet tele3 eens op zoek naar een ander modem.
Voorheen steeds interrupts en disconnect. MSN, radio en meer van die dingen. Als ik nu alle 4 de PC er op gooi, nog steeds nergens last van.
 
brommer1
Hartelijk dank, PB gestuurd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website van Kunstschilder René Boelen Klacht over Tele2 : 11 02 jan 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Tele2 klanten test live tv app voor tablet en smartphone Algemeen : 2 14 aug 2014
my book live op tele2 modem (MAC) Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 12 sep 2012
Advertentie