obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert
DJMO
nu nog mooier: ik krijg op twitter ook weer te horen dat ik msn opnieuw moet installeren, terwijl ik al een andere versie er op gezet heb, en dat die mw. niets voor me kan doen omdat ik zelf de verbinding heb verbroken met die domme doos die me belde :'Wink

Heb wederom uitgelegd dat ik hun stappen al ondernomen heb, en dat het niets geholpen heeft. Wat kan ik nog meer doen behalve gaan bellen? Is er een (direct) email adres beschikbaar waar ik naar toe kan mailen?
 
cornfed
En als je een andere messenger programma installeert?
Ik zelf gebruik Pidgin.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
DJMO

Quote

Tele2Webcare @Zwangere_kip Er is nieuwe firmware op de
modems doorgevoerd en mijn collega heeft je de aanwijzingen gegeven hoe dit op te lossen.

van mijn tiwtter .. leuke helpdesk, ze spreken zichzelf zo ontzettend tegen, want ik heb dus geen uitleg gehad. Maar goed, er zou nu dus wel een firmware update pllatsgevonden moeten hebben ..
 
Rimo
Tja zal ik me dan als zoveelste gebruiker melden met dit probleem. Ik heb er pas 2 weken oid last van, en het valt neit heel erg op maar begint wel te storen..

- MSN valt alleen als ik mezelf online zet zo nu en dan uit.
- Paginas laden om de x aantal minuten wat slomer, maar zit niet minuten lang zonder internet, hoogstens 10 seconden.
- Downloaden via RapidShare / Megaupload etc. zijn kansloos, na een x aantal minuten stopt de download wat dus duidt op wel degelijk een wegvalling van de verbinding. Dus kansloos wat grotere bestanden binnen te halen, zeer storend. Moet het soms 10x proberen en telkens hopen dat die het einde haalt.
- YouTube filmpjes stoppen met laden, dan moet ik dus een beetje vooruitspoelen zodat die verder laadt en ik dus verder kan kijken.

Ik kijk het nog even aan maar is niet de 1e keer dat er weer is een probleem voordoet van Tele2 wat totaal niet aan mij ligt. Zeer jammer, misschien toch maar aan overstap denken.

Om die update te krijgen moet je dus router van het stroom afhalen, moet dit 10 minuten of is korter ook genoeg? Ik woon in Den Haag, weet niet of die daar al doorgevoerd is.
Gewijzigd door Rimo op 19 augustus 2010, 17:38
 
cornfed
Wat doen de lampjes op de router tijdens de uitval?

1 Seconde wachten zou al genoeg zijn voor de update.
Het gaat erom dat de router zich aanmeldt aan het netwerk en dan kijkt hij automatisch of er een update klaar staat.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Die update is gewoon niet goed geweest. We lezen nog te veel klachten over time outs. Ik heb de update 1,5 week geleden al gehad en het is wel stukken beter dan eerst maar vanavond is mijn ps3 ook al 2 keer afgemeld. Maar ja ze hebben het te druk met janken over de kabelaansluiting. Kijk voor de grap maar eens op de Tele2 facebook site. Klanten tellen niet bij Tele2.
Gewijzigd door baatje30 op 19 augustus 2010, 18:51
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Rimo
Ik heb geen idee wat de lampjes doen, Het gebeurd zeer onregelmatig en gewoon heel kort. Maar wel lang genoeg om soms iets van mijn punten te laten gebeuren. Mijn router staat te ver om lampjes van te zien, op heterdaad betrappen zal lastig zijn. Zal is een keertje zo een rapidshare download aanzetten en dan tv kijken, naast de tv staat de router dus kan ik wel even blijven kijken of er wat gebeurd.
 
Leiden
Het is echt waardeloos, ik kan mij totaal vinden in de laatste postings hier..
Als ik de stroom van mijn modem haal en er na 10, 20 minuten weer opzet knippert er vanalles groen, powerlampje gaat eventjes (iedere keer) op oranje en daarna is er verbinding. Maar het blijft huilen met de pet op..
Heel frustrerend ook dat Tele2 slechte service levert door niets maar dan ook niets over die zogeheten firmware update mede te delen.. en dan die mededeling die weer van de Tele2 site is verdwenen? De afdeling webcare/het pseudoniem Danielle geeft uiteraard hier ook niet thuis..

edit: ik heb dus geen flauw idee of ik die update heb, het blijft ruk (zelfs erger momenteel) en ik vertik het om weer die klantenservice tegen betaling te bellen om te moeten horen dat "mijn modem misschien te dicht bij een draadloze telefoon staat." Het is een structureel probleem van Tele2 sinds enige tijd mogen we toch wel constateren gezien alle fora en berichten...
Gewijzigd door Leiden op 19 augustus 2010, 20:24
 
kobus1960
Lees dit topic Mededelingen Tele2 Webcare even door.
In antwoord 2 zie je de manier om op te zeggen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Leiden
Ik wil helemaal niet opzeggen, ik wil gewoon een fatsoenlijke internetverbinding zonder uitval van programma's/verbindingen/downloads zoals het een maand, anderhalve maand geleden was. Daar betaal ik gewoon voor, dus Tele2 zorgt er ook maar voor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie