obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert
wierie
hier precies het zelfde.
internet disconnect niet. maar mijn msn/ps3/download verliest wel de verbinding.

Vooral bij de ps3 is dit erg vervelend aangezien je tijdens een potje gamen om de 15minuten eruit wordt gegooid.
 
Leiden

Quote

wierie schreef:
hier precies het zelfde.
internet disconnect niet. maar mijn msn/ps3/download verliest wel de verbinding.

Vooral bij de ps3 is dit erg vervelend aangezien je tijdens een potje gamen om de 15minuten eruit wordt gegooid.


Wederom niet de enige dus..

Ook niets veranderd aan je setup/apparatuur thuis? Postcode/woonplaats ter inventarisatie? Smile
 
wierie
Nee helemaal niks veranderd, het is pas 1 maand aangesloten..

postcode: 3404DA
plaats: IJsselstein
 
kobus1960
Dit veelvuldig voorkomende probleem wordt onderkent door Tele2 Webcare, zie
de uitnodigingen tot contact om tot een oplossing te komen.
Verwacht niet voor maandag antwoord van die zijde.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wierie
Ik ben achter iets gekomen:
Het signaal word verbroken als je aant surfen bent.
Als je de download aan laat staan zonder dat je gaat surfen verlies je ook geen verbinding. Msn blijft dan ook gwn aan.
Zodra je de browser opstart gaat het mis om de zoveel tijd.

Browser: firefox

Ik ga morgen ff experimenteren met chrome en IE kijken of de verbinding dan ook wegvalt

Misch dat firefox en tele2 elkaar niet lekker liggen?
 
kobus1960
Dat zou even een oplossing zijn waar nog niemand aan gedacht heeft.
Laat ons aub weten hoe dat afloopt??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
baatje30
Ik heb het met IE8 dus het is niet alleen een firefox probleem.

En PS3 netwerk valt regelmatig weg ook als dat het enige apparaat is wat aanstaat.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Mike1337
de gebruikte browser maakt niets uit. zelfs bij niet browsen valt de verbinding weg als er niks behalve een xbox aan het netwerk hangt. het komt ook niet vaker of minder vaak voor met 1 of 6 computers in gebruik
 
kobus1960
Angry Dat is jammer, je weet maar nooit, goeie poging.
Blijven hopen dat Danielle van Tele2 Webcare mee leest.
Zoiets blijft hier de enige hoop, wij hebben geen directe lijn met Tele2.
Dat is weloverwogen gedaan.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
DJMO
mijn problemen zijn zo goed als opgelost, ik werd net gebeld door tele2 dat er een software update is geannuleerd, omdat het hieraan bleek te liggen. ze gaan nu betere software schrijven. Tevens werd mij excuses aangeboden voor het feit dat ik me onheus bejegend voelde door de eerste persoon van tele2 die mij terugbelde, en het feit dat "Danielle" mij negeerde op twitter. Voor het ongemak wat ik hierdoor ervaren heb is mij een maand gratis internet aangeboden.

Ik moet zeggen dat ik heel content ben met de gegeven uitleg en geboden oplossing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie