obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?
C1000
Veel, heel veel themakanalen.
HumorTV, Holland doc. Journaal24, politiek24, Consumenten TV, Geschiedenis TV, 101TV, het gesprek, enzo.... Ook zijn er genoeg themaRadiokanalen die een mooie toevoeging zouden zijn.
Het grote voordeel van interactieve / digitaletv lijkt mij juist dat je er een boel thema kanalen op kan zetten of dat je in ieder geval kan kiezen welke thema kanalen je zou willen hebben.
en dan natuurlijk Disc. HD Nat. geo. HD eigenlijk zo veel mogelijk in HD. en ook rtlgemist.
Dan hoef ik vistv niet meer op te nemen
 
McBeukie
Ik zou er graag nog Nickelodeon JR bij willen hebben voor de kids.. Had ik bij Ziggo wel standaard geloof ik.
 
jessie
@Danielle van Tele2

Hoe staat het met de onderhandelingen tussen Tele2 en de BBC?

We zijn inmiddels twee maanden verder, zit er al schot in de zaak?
 
kobus1960
Dat is rond de zomer bekend, zoals al eerder gemeld hier.
Ook over deze zaken blijft Tele2 wazig, geen duidelijkheid, Tele2 Webcare,
Danielle dus, gaat hier geen toezeggingen over doen.
Niet eerder dan dat de zenders er daadwerkelijk zijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Jessie,

We willen BBC heel graag aan onze klanten aanbieden, maar zijn hierover nog in steeds in onderhandeling met BBC. Zodra ik hier nieuws over heb, laat ik dit weten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
manneke
Family 7 lijkt me wel leuk.
RTL Lounge ook trouwens!
 
baatje30
Mag ik vragen hoeveel zenders er nu in het pakket van Tele2 zitten? Als ik jullie berichten eens doorlees heb ik bij UPC (en zijn ook bij Ziggo) veel meer zenders digitaal beschikbaar.

Hoeveel kanalen van Sport1/Film1 heeft Tele2 beschikbaar?
Gewijzigd door baatje30 op 12 mei 2010, 07:51
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
jayjedi
en alle kanalen van 24
10 tv humor tv enz enz
 
McBeukie
Dat kun je op de website van Tele2 even nakijken daar staat precies welke zenders je krijgt.
Film en sport 1 kun je bijkopen .met meerdere kanalen geloof ik. Wat wel zo is , is dat je bij Tele2 interactief en vod er voor minder geld bijkrijgt als bij Ziggo. ALs je bij Ziggo kiest voor 20mb dan krijg je dat ook , bij Tele2 haal je waarschijnlijk maar tot ong 12mb en daar gaat dan ook nog eens ong 4mb per tv stream af. Daar moet je dus wel rekening mee houden als je een downloader bent.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
baatje30
Ok ik zal eens kijken.

Maar heeft Tele2 ook 6 kanalen en 5 van film1?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
decoder / tv-radio storing Algemeen : 2 02 dec 2011
welk modem is geschikt voor Tele2 50 MB Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 18 nov 2011
Ontbrekende radio en tv zenders Algemeen : 4 17 aug 2011
Advertentie