obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?
Knight86
Hellaas zal tele2 dat nooit willen
Vaak genoeg gevraagd

Quote


Mad_Edition schreef:

hmm ik denk dat het gewoon beter is om pakketten over te nemen net als de concurrenten (ziggo,upc)

ik zou graag hindi pakket willen hebben. denk dat ik via deze weg de enige ben die de hindi pakket wilt hebben.
dus ..............

Maar jah, krijg ik wat ik wil.....
Pfft
laat de interactieve tv gedeelte op de decorder maar eerst werken.
 
paulvr

Quote

cornfed schreef:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Grin



PAS OP: Volgens Microsoft Defender is dit een boevensite waartegen ik beschermd werd.
WEBMASTER: Bovenstaande link graag onmiddellijk verwijderen om schade aan Uw gebruikers te voorkomen!
 
paulvr

Quote

McBeukie schreef:

Dat kun je op de website van Tele2 even nakijken daar staat precies welke zenders je krijgt.
Film en sport 1 kun je bijkopen .met meerdere kanalen geloof ik. Wat wel zo is , is dat je bij Tele2 interactief en vod er voor minder geld bijkrijgt als bij Ziggo. ALs je bij Ziggo kiest voor 20mb dan krijg je dat ook , bij Tele2 haal je waarschijnlijk maar tot ong 12mb en daar gaat dan ook nog eens ong 4mb per tv stream af. Daar moet je dus wel rekening mee houden als je een downloader bent.



Klopt helemaal, ik ben daarom overgestapt. Verbijsterend wat een beetje meer snelheid doet, en hoeveel netten ze in hun basisipakket stoppen. Voor mij gaf de doorslag dat Tele2 niet eens in een duurder pakket NPO Cultura aanbieden. Kennelijk is hun aanbod uitsluitend gericht op het soort mensen die ze in hun reclamespotjes wegzetten. Daar hoor ik zeker niet bij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
decoder / tv-radio storing Algemeen : 2 02 dec 2011
welk modem is geschikt voor Tele2 50 MB Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 18 nov 2011
Ontbrekende radio en tv zenders Algemeen : 4 17 aug 2011
Advertentie