obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?
jessie
BBC 1 en 2
Helemaal omdat er tegenwoordig weer formule 1 op is.
Ik snap niet waarom tele2 dit niet kan leveren.
Ga in onderhandeling met de BBC, er valt vast wel wat te regelen.Angry
 
Qrius
16-08-2007 21:36 > 06-06-2009 16:24 LOL...

Doe maar gewoon de extra zender die upc/kpn/etc er ook bij hebben als je gaat kijken naar het digitaal tv zender pakket.
Dan krijg je de vraag, waarom stap je dan niet over op 1 van die aanbieders als je zo graag die zenders wilt hebben.

Nou het antwoord is vrij eenvoudig;
Ik ben erg tevreden met tele2, ondanks de opstart problemen kwa levering werkt het verder prima!
en ik heb geleerd van mijn mama, als iets goed werkt moet je het zo laten enkel eens in de zoveel tijd wat onderhoud geven..

Dus in die zin...vul het zenderpakket maar aan als dat gezien mag worden als onderhoud.

Verder een goede stap van tele2 om mee te gaan in het digitaal/hdmi aanleveren van televisie
Hoop wel dat het vergelijkbaar is met de andere aanbieders.

Neem verder aan dat tele2 wel goed heeft getest en gekeken of hun netwerk de vraag/bandbreedte aan kan.
Ben benieuwd straks in feb als ik de decoder krijg en het nieuwe mooie strakke beeld kan bekijken van tele2 digi tv.
*hopelijk gaat deze oplevering beter als de eerste keer, zoek het forum en je vind mijn topic wel over die oplevering*.


Verder de vriendelijke groetjes van een tevreden tele2 gebruiker Smile

*wat een verhaal, en dan vraag je af hoeveel mensen dat gaan lezen en er een reactie op gaan geven*
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
cornfed

Quote

*wat een verhaal, en dan vraag je af hoeveel mensen dat gaan lezen en er een reactie op gaan geven*


Ik lees bijna alles hier...Pfft

De nieuwe settopbox zal een grote vooruitgang zijn voor de beeldkwaliteit. Daar ben ik zeker van.
Niet alleen door de HDMI uitgang, maar ook omdat er veel moderner en krachtiger chipset inzit.
De oude Samsung decoder wordt nu 5 jaar oud! Dat is bij zulke type apparatuur behoorlijk oud.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
Als ik zo terug lees zijn er nog behoorlijk wat mensen die BBC1 en 2 willen.
Kan er niet een aktie op touw worden gezet.

We want BBC1 en 2 Shock

Ik weet dat ze alleen via de kabel en schotel te ontvangen zijn, maar waarom zou het via tele2 niet mogeljk zijn?
 
leeg
omdat het hun geld kost Grin
 
cornfed
Ook dat natuurlijk, maar ik heb ergens gelezen dat de BBC niet graag wilt dat BBC 1 & 2 uitgezonden worden in het buitenland.
Heeft onder andere te maken met de uitzendrechten die ze moeten betalen voor films en series.
Digitenne kreeg ook geen BBC via hun daardoor.
Bestaande klanten (Ziggo/UPC enz.) worden wel toegestaan,omdat zij al lang het signaal al het signaal afnemen.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
zx12richard
Ik zou graag dezelfde zenders hebben als UPC digitaal royaal.

Onder andere...

Foxlife Foxlife
RTL Lounge
Eurosport 2
Extreme Sports Channel
Motors TV
Car Channel
Discovery World
Discovery Science
Discovery Travel & Living
Travel Channel


Maar mocht dat natuurlijk komen is het net als met de digitale HDD en HD box van tele2 dat je behalve voor die box ook nog is flink moet ophoesten voor HD zenders (wat alleen 1 2 3 is voor de time being)
UPC Fibernet30.

825768194
 
kobus1960
Maak voor jezelf eens een eerlijk plaatje van wat de werkelijke kosten zijn van de pakketten.
Ziggo, UPC, Tele2, Caiway, KPN/Digitenne enz enz
Het is overal voor en tegen, om maar wat te noemen, Ziggo heeft geen fair-use policy op internet in
de betaalbare pakketten. Het moet ook nog maar leverbaar zijn op je adres, ga zo maar door.
Alles overwegende en rekenende, heb ik bv. Tele2 fiber en telefoon + voor TV Ziggo Digitaal incl. Eredivisielive.
Maarrr, ik HAD bij ziggo HD tv, geen enkel zinvol kanaal, dus eraf gegooid, gewoon standaard pakket.
Zo is het voor iedereen best lastig om zijn/haar keuze te maken naar zijn/haar uitgavewens.
Heb in het verleden Tele2 TV gehad, ik was er niet tevreden mee, maar wie ben ik...........
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
zx12richard
@Kobus

Het is dat ik upc had aangevraagd en ze er een mega zooi van kunnen maken in een maand tijd zodat je heel het zwikkie cancelt.

Maar voor hetzelfde geld als wat ik nu betaal bij tele2 (44 euro) heb ik bij UPC fibernet30, telefonie avond en weekend gratis, en dan ook nog is TV Royaal DVR (met dus de HDD recorder) en zoveel kanalen dat je niet weet waar je wilt kijken (welliswaar geen HD, ware het niet dat UPC ook gewoon het beste digitale tv heeft).

Nu heb ik precies dezelfde kanalen als analoog + regiozenders die je nooit bekijkt. Dan gaat tele2 een "aanbieding" maken met HDD decoder wat je ruim 10 euro meer kost en je krijgt nog niet eens meer kanalen, maar alleen ned 1 2 en 3 in HD. Leeeeeuuuk het nieuws in HD Wink

Rest van wat men nog verder gaat aanbieden bij tele2 moet je dik voor betalen.

Mocht UPC gaan verbeteren binnen notime, ben ik natuurlijk alsnog weg. Ik moet zeggen de service van HD van tele2 vind ik niet echt slecht, maar wat men aanbiedt in prijs/kwaliteit uitermate slecht.
UPC Fibernet30.

825768194
 
leeg
doe tv oranje dr maar op Grin
Opa en oma ook weer bij Smile
(evengoed wel maar dan niet meer te stuiten haha )
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
decoder / tv-radio storing Algemeen : 2 02 dec 2011
welk modem is geschikt voor Tele2 50 MB Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 18 nov 2011
Ontbrekende radio en tv zenders Algemeen : 4 17 aug 2011
Advertentie