obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
nog steeds niet aangesloten mobiele telefoon
SwEetThanG
Vanaf 1 juli ben ik zonder pardon afgesloten van mijn mobiele telefoon en wist de reden hiervan niet, want al mijn rekeningen waren netjes en op tijd betaald.
Uiteindelijk na een aantal pogingen om tele2 te bellen ( want dit kost aardig veel per minuut) kreeg ik uiteindelijk te horen, dat ik over een bepaalde limiet heen gekomen was en dat ze me daarom afgesloten hadden. Nou , best wel grappig, want ze legden mij uit dat ik een smsje gekregen moet hebben. Nou, dat heb ik niet gehad noch een mailtje. 2 weken geleden heb ik de rekening betaald en raad het eens!!!! Ik ben 2 weken verder en ik kan nog steeds niet bellen. Zijn de mensen die bij tele 2 werjken nou zo traag af ligt dit aan mij.... Ben tele2 nu al beu!!!!!!
 
cornfed
Hier zitten ze met hetzelfde probleem:

Mobiel internet afgesloten

Mobiel internet afgesloten vervolg

Afgesloten!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog steeds niet aangesloten mobiele telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie