obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
opnemen mer harddisc recorder
wgn
hallo mede slachtoffers van het uitprobeersel van tele 2

heb sinds februari hd tv van ons geliefde tele2 sinds die tijd alleen maar probleemen probleemen ...enz
ik kan sinds februari niet normaal een programma opnemen elk keer een zwart beeld en komt niks in beeld verschillende keren gebeld ja we kunne nu niks doen u word binnen 3 dagen terug gebled door onze tech.service
het is nu dag 7 dus zelf vandaag maar weer gebeld ja sorry u moet wachten op de update.............................

dus geen goede televisie maar maandelijks geld innen dus ik ga de volgende maand mijn geld via de bank terug vorderen kijken hoe lang we dat vol houden........tele 2 thnx

gr erik
 
kobus1960
Laat ons eens weten of dat lukt en/of enig effect sorteert, leren we weer van.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Op zich maakt het voor Tele2 niets uit of je betaalt of niet.
Eerst wordt je aangemaand, dan incasso en dan gaat je beeld op zwart.
Die paar centen brengen Tele2 niet in het nauw.

Wat je wel kunt doen is de procedures volgen om je geld terug te krijgen over het tv gedeelte van je contract.
Ook kan je het contract opzeggen of downgraden als je de problemen niet opgelost worden.
Dat lijkt mij een handigere strategie dan gewoon storneren.

Hier op het forum lees je hoe en wat.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste wgn,

Ik wil graag je klacht in behandeling nemen. Daarvoor heb ik wel wat meer gegevens nodig. Zou je mij een PB willen sturen met daarin je postcode en huisnummer?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
wgn
nou we zijn er uit....................

we nemen afscheid van de t.v en behouden het internet en telefoon dit werkt wel perfect
sinds februari mee bezig geweest maar toch.........
alles netjes afgehandeld zoals het hoort

toch een beetje respect voor tele 2

gr erik
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen mer harddisc recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
HD recorder naar PC TV diensten : 12 07 okt 2012
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
Advertentie