obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tevreden met Tele2 ?
Zeer tevreden Zeer tevreden 50%[4 stemmen]
Zeer ontevreden Zeer ontevreden 50%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 8
 Onderwerp afdrukken
Wie is tevreden met Tele 2
satestok
Ik denk er zelf over om over te stappen naar Tele2.
Alleen krijg ik de indruk dat er niemand echt heel tevreden is zeker niet met de TV.
Ik woon 922 meter van de ADSL centrale af en ze kunnen geen Fiberspeed leveren?.
Ik zou wel eens willen weten wie is er wel tevreden over Tele 2,ik ben na alle berichten hier een beetje huiverig geworden.
 
gamemuis
Bij elke maatschappij heb je tevreden en ontevreden klanten.
Alleen de tevreden klanten zie je niet posten op internet (waarom zouden ze).

Ik ben zelf redelijk tevreden over tele2. Ik neem alleen internet af. Ik haal daarmee een snelheid van 15 mb en daar ben ik tevreden mee. Als ik die snelheid via kabelinternet zou willen ben ik een stuk duurder uit.

Wanneer tele2 wat meer zenders aan gaat bieden voor de tv zal ik er dan ook serieus over nadenken om dat erbij te nemen.

Als je bang bent voor de tv kwaliteit, vraag dan eens bij mensen in je straat of ze tele2 hebben en of ze goed beeld hebben. Zo heb ik ook mijn keuze gemaakt om van internetprovider over te stappen.
 
DJVerweij
Ik ben al vanaf het zonnet-tijdperk klant van respectievelijk Zonnet/Versatel/Tele2 en tot voorkort had ik Ziggo voor kabeltelevisie (tv's boven en eventuele backup beneden).

Ik ben echt een heel tevreden klant, zoals aangegeven heb je bij iedere provider/werkgever/vrouw/man/vriend etc. wel wat.......het gras lijkt immers altijd net iets groener bij de buren.

De start met de nieuwe decoder heeft wat problemen veroorzaakt ook bij mij.
Maar dat is nu niet meer, ik ben zeer tevreden met telefoon, internet en tv.
Ook de kabel heb ik besteld maar kan daar nog niets over zeggen, dat zal alleen een verschil geven van 12 euro per maand verwacht ik.

Danny Smile
Gewijzigd door DJVerweij op 18 augustus 2010, 09:25
 
kobus1960
@Satestok.
1200 meter is de grens tot waar Tele2 Fiber wil leveren ivm de snelheidsverplichting van
50 % die Tele2 zichzelf heeft opgelegd. 922 m geeft dus globaal een verlies van 40/45 %.
Moet je apparatuur/bekabeling in huis ook nog 100 % zijn.
Daarbij, Tele2 heeft zijn eigen afstandsmetingen tot de wijkcentrale.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
toetsie
@kobus1960
Volgens Tele2 zit ik op 1200 meter van de centrale en is Fiber bij mij beschikbaar.
Een vriend van mij zit op 1183 meter en daar is Fiber niet beschikbaar.
We zitten allebei op dezelfde centrale.
Volgens KPN zit ik op 791 meter van de centrale en volgens BBNED op 807 meter.
Over de weg is de afstand ongeveer 1000 meter.
Wie de werkelijke afstand weet mag het zeggen.
ex Tele2, nu Ziggo
 
kobus1960
Zoals al eerder geschreven.

Quote

Daarbij, Tele2 heeft zijn eigen afstandsmetingen tot de wijkcentrale.


Als je meer dan 50 % van 60 Mb fiber haalt is dit voor Tele2 acceptabel, dus ga niet
achteraf roepen dat dit niet oke is. LEES de kleine letters in contracten en voorwaarden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
toetsie
Nu haal ik ongeveer 13Mb dat is ongeveer 65% van de theoretisch haalbare snelheid.
Ik verwacht dat ik met Fiber ongeveer 40Mb ga halen.
ex Tele2, nu Ziggo
 
kobus1960
Ik zou zeggen, probeer het, met het eerder geschrevene in gedachten voor later.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bietenbrug
Dank je wel, Kobus1960! Dit onderwerp zocht ik: Algemeen / wie is er tevreden met tele2
en dan speciaal 20Mbit/s

Met vriendelijke groet en dank!

Zoals gamemuis al schrijft: tevreden klanten zie je niet posten. Waarom zouden ze?
Gewijzigd door bietenbrug op 07 november 2010, 13:23
 
PeepPeep
Hier internet en bellen.
Bellen gewoon prima. Nooit een storing gemerkt, dat was wel anders toen ik nog bij Telfort zat.
Internet heeft er ook in afgelopen jaren 1 keer uitgelegen (dat ik het gemerkt heb). Was na uurtje weer opgelost.
En ook enkele keer maar na een modemreset was het weer up and running........

Snelheid rond 13 waar 20 maximaal is (zit iets van 500 meter van centrale). Zit wel een router tussen die ook een beetje de snelheid dempt. Wel is de snelheid bij downloaden van nieuwsgroepen heel stabiel. Bij Telfort was ik wel wat sneller (rond de 15) maar deze snelheid was heel onstabiel en klapperde als een gek.

Dus: Tele2, niets mis mee!

Maar ik ga wel eind van het jaar over op glasvezel......... :-) maar heeft niets met Tele2 te maken maar gewoon alles in 1 bij goede provider....... Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie is tevreden met Tele 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie