obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
hele slechte layout site
olga
jongens wie onderhoudt deze site? ik ben geen computer nerd of zo, maar ik heb al een tijd niet meer zo'n slechte, onprofessioneel uitziende, verwarrende, scheel makende, onduidelijke site gezien!
 
kobus1960
Dan rest er niets anders dan hier niet meer te komen lijkt me. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Hartelijk dank voor de complimenten!

Altijd leuk als iemand constructief bijdraagt tot dit forum.
Daar hebben we wat aan.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
toetsie
Misschien heb je suggesties hoe het anders / beter zou kunnen?
ex Tele2, nu Ziggo
 
Bill
Frown
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Geklets Bill van een Tele2 klant met veel frustraties.
Het is niet alleen door het gedoe met Tele2 druk, er staat
"gruwelijk" veel info óver Tele2, en dat waardeert de consument.
3608 leden zegt toch wel genoeg of niet!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
olga
ow sorry, ik wist niet dat jullie alleen complimenten willen ontvangen. Laat ik het anders formuleren: Het zou beter zijn voor de gerbuikers (en ik zag dat er niet zo veel gebruikers zijn, wellicht heeft dat een reden) als de site wat overzichtelijker gemaakt werd. Op dit moment staat er zo veel informatie op de site dat je ogen alle kanten op gaan. Jullie gebruiken maar drie kleuren, wat goed is, maar de kleuren baby blauw en bloedrood vloeken. Er is nauwelijks verschil tussen lettertype groottes en dergelijke, waardoor niet in 1 opslag duidelijk wordt wat belangrijk is.
 
kobus1960
Beste Olga, de bouwer heeft naast andere sites, welke dezelfde layout hebben, ook gewoon een dagtaak.
Ik begrijp dat je het graag anders ziet, maar ik ga ervan uit dat het zo blijft.
Er is dus 1 man bezig met de layout, op zich al een prestatie, zit veel werk in.
Wij als Tele2 klanten hebben er veel aan, zo ben ik hier ook terecht gekomen.
Als je op de startpagina klikt en je ziet hoeveel unieke hits er per onderwerp gedaan worden
valt het aantal bezoekers nogal mee vindt je niet?
Google op een Tele2 probleem en dit forum staat bovenaan, zegt dat ook niets dan?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
olga
dat snap ik. het is ook zeker een goede initiatief. Maar als jullie geen verbeteringen willen, moeten jullie ook niet om meningen vragen.
 
kobus1960
Wink Hebben wij daarom gevraagd dan, of gaat het in de header over klacht/vraag/opmerking over Tele2?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hele slechte layout site', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen : 5 26 mei 2015
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 22 dec 2012
Zeer Slechte Klantenservice Klacht over Tele2 : 2 30 aug 2012
uiterst slechte service Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 27 jul 2012
Site werkt niet maar is online,alles geprobeerd! Algemeen : 4 31 mei 2011
Advertentie