obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
kobus1960
Nieuw topic aangaande haperingen, dit naar aanleiding van een antwoord van een forumlid.
Hij is vanmorgen gebeld door Tele2, daar kwam het volgende uit;

DJMO Schreef


Quote

mijn problemen zijn zo goed als opgelost, ik werd net gebeld door tele2 dat er een software update is geannuleerd, omdat het hieraan bleek te liggen. ze gaan nu betere software schrijven. Tevens werd mij excuses aangeboden voor het feit dat ik me onheus bejegend voelde door de eerste persoon van tele2 die mij terugbelde, en het feit dat "Danielle" mij negeerde op twitter. Voor het ongemak wat ik hierdoor ervaren heb is mij een maand gratis internet aangeboden.

Ik moet zeggen dat ik heel content ben met de gegeven uitleg en geboden oplossing.


Vervolgens kwam er nog een antwoord, ook van DJMO;

Quote

de persoon die mij vandaag belde, antwoordde dat er pas een case wordt gemaakt wanneer meer dan vier mensen last hebben van hetzelfde probleem. Omdat in eerste instantie de lijn controle gewoon goed was, werd het afgedaan als zijnde een probleem aan de kant van de gebruiker. Doordat er dus meer dan vier personen hebben geklaagd, zijn ze verder gaan kijken en bleek het aan een software update te liggen.



Het verzoek is dus, geef in dit topic aan dat je verbinding hapert, dan gebeurt er misschien wat.
Kort en heel bondig, geen dubbelposten, die gooi er ik er gelijk uit.
Even proberen deze problemen snel weg te werken.Shock


Verder was er nog deze mededeling van Tele2 Webcare:

Beste Forumleden,

Naar aanleiding van de meldingen op dit forum ontvang ik graag van alle klanten die last hebben van:

Het niet naar behoren werken van MSN en het onderbreken van livestreams.

Een korte omschrijving van de klacht, postcode/huisnummer en bereikbaar telefoonnummer.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2



Er is een reactie gekomen van Tele2 Webcare over de problemen:


8-9-2010,

Beste Forumleden,

Uit het onderzoek blijkt dat de upgrade die vorige maand voor de modems heeft plaatsgevonden de problemen met livestreams en MSN disconnects veroorzaakt. Helaas zit er een kleine bug in de update die destijds heeft plaatsgevonden. De update heeft puur alleen te maken met het feit dat de streaming niet goed verloopt. Dit staat los van problemen met de Nintendo DSI, Xbox of TV. De klanten die mij eerder hierover hun postcode/huisnummer of klantnummer in een privebericht hebben verzonden worden nu handmatig geupgrade naar een nieuwe versie van de software (1.37). Over ongeveer een maand zal deze voor iedereen uitgerold worden.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gewijzigd door cornfed op 19 september 2010, 21:21
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Mike1337
Ik hoop dat dit werkt
Dus we krijgen weer dezelfde software op onze modems als anderhalve maand geleden?
Don't fix if it ain't broken

edit Admin; Vragen kunnen we niet beanwoorden, alleen aanmeldingen van storingen zetten AUB.
Gewijzigd door kobus1960 op 31 augustus 2010, 12:47
 
Duiveltje
zelfde problemen hier. Wegvallende verbinding, echter met de lijn lijkt niks aan de hand. Msn dat zich afmeld, msn dat berichten niet ontvangt, IRC dat er uit wordt gegooid, filmpjes die half laden etc.
 
baatje30
Hier ook regelmatig uitval van msn/wifi/psn netwerk.

Internet lampje op de modem blijft dan gewoon groen!
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
heemskerk72
Bij mij ook nog steeds wegvallende verbinding. Misschien dat dit voor het aankaarten van het probleem nog nut heeft, maar ik heb naar aanleiding van dit probleem en de daarbij horende kluitje in het riet sturende helpdesk besloten om mijn heil elders te zoeken. Ik heb vorige week mijn overstap geregeld en wacht nu alleen nog op de nieuwe apparatuur.

Toch zonde daar ik 11 jaar een tevreden klant ben geweest, maar de non-informatie vanuit Tele2 kan ik niet verkroppen.
 
Robenneke
@heemskerk72 Ja, precies zo denk ik er ook over. Heb nog 3 weken de tijd om over te stappen. Kijk het nog een weekje aan.

Het lijkt wel of de disconnects met de dag erger worden, of is dat omdat ik me er mateloos aan stoor......
 
wierie
Ik heb het probleem nogsteeds...

nogwel wat onderzoek gedaan:

4 verschillende browsers getest (IE FIREFOX CHROME OPRA) alle 4 geven het zelfde probleem.
De download word NIET onderbroken wanneer er niet gesurft word.

Dit is helaas niet het geval met ps3 online gaming.. daar wordt je om de 15min eraf gegooid.


Heb ook ff in de modem gekeken, en daar de firewall uitgezet. dit mocht ook niet helpen.
 
DouweSCH
Het modem resetten helpt bij mij een uur of 3. Daarna komt het probleem onherroepelijk terug. Bij mij óók als ik níet surf.
 
kobus1960
Topicstart is aangepast, lees deze nog even door voor je antwoord of storing plaatst.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
retep7
Heb precies dezelfde problemen sinds ik bij tele2 ben. Dus programma's als msn,skype etc.waarbij je een constante verbinding nodig hebt werken niet door de slechte verbinding. Bij online games op de Nintendo Wii wordt ik soms om de 5 minuten uitgelogd waarna ik wel direct weer in kan loggen. Zowel bedraad als wireless geeft dezelfde problemen.

De aansluiting is precies hetzelfde gebleven na overstappen van provider, alleen het modem is veranderd dus aan de kabels kan het niet liggen, heb deze ook meerdere malen opnieuw aangesloten.Shock

Advies gekregen van tele2 om een klachtenbrief in te sturen naar tele2 Groningen daar hebben ze meer test tools tot hun beschikking.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie