obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
OPTA gaat kabel opnieuw openbreken
toetsie
OPTA zal een nieuwe poging doen om UPC en Ziggo tot openheid te dwingen. De rechter verwees het eerdere marktbesluit naar de prullenbak. Het duurt nog wel minstens een jaar.

http://tele2.gebruikers.eu/nieuws/67018/opta...ampaign=ww
ex Tele2, nu Ziggo
 
cornfed
Voor alle gerechtelijke procedures doorlopen zijn als eenmaal een nieuw besluit vast staat, zal het veel langer duren dan een jaar voor de analoge kabel open gaat.
Ik schat dat de kabelbedrijven zeker 2 jaar uitstel bijgekregen hebben.
En dan hebben we het nog niet eens over digitale tv of internet.
Daarvoor moeten ook nieuwe besluiten komen en dat duurt nog veel langer.

Of de onderhandelingen tussen de kabelaars en Tele2 moeten iets opleveren.
Maar dat denk ik niet. Er is nu geen enkele reden voor de kabelaars om mee te werken.
De kabelaars zitten in een zetel, zo gezegd.
Gewijzigd door cornfed op 31 augustus 2010, 13:53
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
En weer een project van Tele2 ter ziele, het zit ze niet mee zeg Frown
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Boy_h
Ik heb in het verleden altijd internet en bellen van tele2 gehad.
nu heb ik mij laten verleiden om ook kabeltv van tele2 te nemen, wat ik op dat moment nog niet wist was dat dit alleen mogelijk was met een gecombineerd pakket.
nu gaat het hele project van tele2 niet door en zit ik dus met een duurder pakket, en met tv van ziggo voor 16.95 euro ipv van tele2 van 5 euro.
ik heb me dus geen voordeel maar een nadeel verschaft.
heb inmiddels een brief naar tele2 gestuurd dat ik mijn contract eenzijdig opzeg omdat zij zich niet aan de gemaakt afspraken houden, ben nog ewel zo netjes geweest om ze 14 dagen respijt te geven.

Boy.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPTA gaat kabel opnieuw openbreken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Tele2 mailbox gaat veranderen Algemeen : 27 29 jul 2014
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Internet verbinding met kabel Algemeen : 4 19 jan 2013
Tele2 gaat analoge tv aanbieden Algemeen : 2 10 jan 2013
Advertentie