obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2
kobus1960
Kan goed zijn dat de update in fases ingevoerd wordt, per IP range bv.
Dit om overbelasting te voorkomen. Even afwachten, kan t/m 3 September zijn als het goed is.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Kager
@Aragorn: Is mee te leven? Hou jezelf niet voor de gek joh. Je betaalt maar krijgt een product wat niet werkt. Leg het uit aan de klantenservice en je krijgt je geld voor je tv abbo terug.
 
Tr1bal
Ik heb dit gisteren ook zo ingesteld. 101 verschoven voor ned 2 en dan ned1 verbergen en dan staat het goed.

Gisteren ook meteen tele2 gebeld.
- Tijdens expeditie robinson gisteravond 4 keer liep het beeld vast.
- tijdens zappen nog steeds vaak zwart beeld.
- EPG info blijft staan na zappen
- kan niet switchen tussen radio en tv zonder de tvgids te gebruiken.

Volgens hun zijn er veel dingen nog niet opgelost Sad
 
kobus1960
Tele2 zit in een spagaat, enerzijds willen ze wel updaten, anderzijds willen de consumenten dat die updates
eerst getest worden. Doen ze dat niet is de kans op nog grotere missers te groot. Dus ervan uitgaande
dat men nog wel wat leert, zal de volgende update net zo lang uitblijven.
Tele2 Webcare blinkt deze week uit door afwezigheid, al kwam er maar een toelichting................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tr1bal
vandaag maar weer eens met tele2 gebeld...

Uitgelegd dat ik nog steeds alle storingen ervaar die ik voor de update had. Nu gaan ze het doorzetten naar de TD.. alsof die ff snel een nieuwe update in elkaar flatsen.

Tevens naar administratie gebeld voor restitutie van abonnementsgeld. Dit kunnen ze niet doen aangezien de storing niet is opgelost Shock

NEE DAAROM WIL IK GELD TERUG!!

dit gaat ook niet 1,2,3 opgelost worden volgens mij.

En Danielle verteld in het webcare topic, dat je een maand na je melding van de storing geld terug kan vragen. lekkere communicatie daar.
 
Kager
@Tr1bal: Niet bij laten zitten. Na een maand mag je in principe je hele pakket opzeggen. Mocht je er nog door mee willen gaan dan moet je uitleggen dat je niet wil betalen voor je tv dienst aangezien dat niet werkt.

Het is bij mij hetzelfde geval en ik betaal al 4 maanden niets voor mijn tv simpelweg omdat het niet naar behoren werkt.
 
Tr1bal
Nou idd net weer even gebeld en krijg nu vanaf mei geld terug voor tv. 15 euro per maand.
ondertussen is er dan weer een storing aangemaakt, dus dat ook maar ff afwachten.

toch relaxed dat tele2 nu wat aan de consument "denkt",.
 
kobus1960
Doen ze al maanden, je moet het alleen wel zelf aankaarten.
Je hebt er recht op.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jessie
Voor de update brandde er altijd een lichtblauw lampje op de decoder als je hem op pauze zette.
Nu niet meer, nog meer mensen last van of is m'n lampje stuk?
 
patrickvl
Tjonge jonge, lang geen klachten gehad. Het opnemen is nooit echt geweldig geweest, maar het laatste deel van 24 is pas begonnen en dan gaat het bij mij natuurlijk weer helemaal fout. Serie 7 had ik ook al gemist door dat gedoe met die HD recorder van tele2. Die serie heb ik inmiddels maar gekocht.

Het is echt altijd wat. Inmiddels heb ik dit product nu een half jaar, maar het ene probleem wordt gevolgd door het andere. Een serie volgen bij tele2 is in ieder geval onmogelijk.

Wat nu tele2? Moet ik serie 8 van 24 ook maar weer gaan kopen? Kan ik de rekening deze keer naar Tele2 sturen?

Wat een onbetrouwbaar product is het toch.

Opnemen via de tv gids vind ik sowieso onbetrouwbaar. Ik neem bijvoorbeeld wekelijks gamekings op. Dat programma heet dus gewoon `Gamekings`. Komt er een uitzending dat heet `Best of Gamekings` op precies dezelfde tijd en zender dan wordt het niet opgenomen.

Nog zo´n irritatie. Er komen 2 afleveringen van dezelfde serie achter elkaar. Die kan je niet in een stuk opnemen, maar moet per aflevering ( je kan nl maar een half uur extra opnemen ). Dan wordt het eerste deel opgenomen en staat het 1e gedeelte van deel 2 bv bij deel 1. Vervolgens mis je een stukje omdat de recorder blijkbaar niet snel genoeg de 2e opname start.

Kon ik maar weer terug naar mijn oude vertrouwde hard disk recorder. Die werkte altijd!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie