obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2
kobus1960

Quote

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of dit een algemeen probleem is of zich alleen bij mij voordoet.


Nee, lees even post 44....Wink
 
Richen
Dat probleem had ik ook! Dus helaas ben/was jij niet de enige met dit probleem.
Nieuwe decoder hadden ze ook verstuurd naar me, welke niks geholpen heeft.
Ik blijf erbij dat het aan de kant van Tele2 ligt of in ieder geval buiten je huisaansluiting. Ze kunnen wel elke week een nieuwe decoder sturen in de hoop dat het probleem ineens verdwijnt, maar dat zal echt niet gaan lukken. En proberen op afstand een update er op te gooien met deze nieuwe decoders doen ze ook niet simpelweg omdat de kennis niet in huis is en je dus weer zal moeten wachten op een software update van van de leverancier.
Zoals ik al zei benadruk ze dat ze (volgens de wet) het probleem in een maand tijd op moeten lossen, lukt ze dat niet dan kan je kosteloos overstappen.
 
Hawkeye123

Quote

Tr1bal schreef:
Nou idd net weer even gebeld en krijg nu vanaf mei geld terug voor tv. 15 euro per maand.
ondertussen is er dan weer een storing aangemaakt, dus dat ook maar ff afwachten.

toch relaxed dat tele2 nu wat aan de consument "denkt",.


Hoe is dit bij jou verlopen, ik heb dus ook de administratie gebeld en gezegd dat ik restitutie van mij abonnementsgeld wil.
Alleen van de TV diensten omdat dat vanaf mei al niet zo werkt als het hoort.

Zojuist gedaan, zei zegt tegen mij dat ik binnen 5 werkdagen bericht krijg telefonisch.

Is het bij jou ook zo gegaan, en krijg je dan vanaf de gehele periode je geld terug, of alleen vanaf het moment dat je de melding maakte?

Of iemand anders die hier ervaring mee heeft misschien??
Gewijzigd door Hawkeye123 op 16 september 2010, 16:32
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
Spike
Hallo,

Ben reeds een jaar een redelijk tevreden abonnee, maar de afgelopen maand heb ik last van stilstaand beeld op m'n TV. Hier op dit forum al redelijk veel posts gezien, die meestal van begin tot medio dit jaar speelden. Is het bij jullie ondertussen opgelost met de updates? Mij is vanavond door de helpdesk verteld dat 'er een storing in de wijkcentrale is en dat de monteurs er volop mee bezig zijn...' Jaja......al 4 weken zeker! Angry
Ben naar de wijkcentrale gelopen, echter die was in volle duisternis gehuld!
Anyway, ik moet dus tot een keer of 8 per avond alles weer resetten, word ik echt niet vrolijk van. Zijn er momenteel nog meer met dit probleem?

Gr, Spike

Edit MOD; vraag in juiste topic geplaatst
Gewijzigd door kobus1960 op 16 september 2010, 21:52
 
kobus1960
Welkom Spike,
Je vraag even in het juiste topic gezet, je staat in deel2, er is dus ook
al een deel 1. Hier Mededelingen Tele2 Webcare kan je lezen wat Tele2 eraan doet.
Of niet natuurlijk, zoals je zelf al merkt...........
 
Hawkeye123
Iedereen weer tevreden lijkt welGrin

Nou ik nog lang niet Sad

Ben benieuwd met wat voor oplossing Tele2 komt, heb ook gebeld, en gezegd of er een passende oplossing is of evt. restitutie.

Anders zeg ik de hele zooi op, en gaan we weer terug naar UPC.
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
patrickj20
Hallo,

Bij mij zijn redelijk wat probleempjes de wereld uit. Echter als ik de radio aan heb en ik wil overschakelen naar tv, dan moet ik eerst een halve minuut geduld hebben alvorens de afstandsbediening reageert op de decoder. Daarna werkt het weer goed. Hebben jullie daar ook last van ?

Mvg. Patrick
 
Hawkeye123

Quote

patrickj20 schreef:
Hallo,

Bij mij zijn redelijk wat probleempjes de wereld uit. Echter als ik de radio aan heb en ik wil overschakelen naar tv, dan moet ik eerst een halve minuut geduld hebben alvorens de afstandsbediening reageert op de decoder. Daarna werkt het weer goed. Hebben jullie daar ook last van ?

Mvg. Patrick


Ja hier hetzelfde.
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
Richen
@ Just me,

Hangt ervan af denk ik hoe je het brengt en wat de klachten zijn, bij mij kwamen ze er zelf mee terwijl ik dat niet wou, ik wou een werkend product, regel het maar. Ze gaven toe dat het niet mogelijk was om binnen korte termijn mij tevreden te maken en dus vandaar het voorstel. Bevestigingen kwamen gelijk via de mail binnen.
Maar nogmaals problemen met de Amino decoders hebben ze niet direct (binnen 10 dagen) opgelost. De technische software kant van de decoder loopt buiten Tele2 om.

P.S. deze maand opgezegd en ze zouden mij berichten voor de credit, niet dus! Na zelf bellen zei de medewerker lacherig oh u krijgt nog 150,- credit....... of had ik dat nog niet mogen zeggen?? Vond geen geplaatste opmerking. Maar goed credit is onder weg en met UPC is administratief ook alles in order en technisch helemaal! Maw ik ben weer tevreden...... bij UPC.Grin
Gewijzigd door Richen op 22 september 2010, 11:04
 
Tr1bal

Quote

Hawkeye123 schreef:

Quote

Tr1bal schreef:
Nou idd net weer even gebeld en krijg nu vanaf mei geld terug voor tv. 15 euro per maand.
ondertussen is er dan weer een storing aangemaakt, dus dat ook maar ff afwachten.

toch relaxed dat tele2 nu wat aan de consument "denkt",.


Hoe is dit bij jou verlopen, ik heb dus ook de administratie gebeld en gezegd dat ik restitutie van mij abonnementsgeld wil.
Alleen van de TV diensten omdat dat vanaf mei al niet zo werkt als het hoort.

Zojuist gedaan, zei zegt tegen mij dat ik binnen 5 werkdagen bericht krijg telefonisch.

Is het bij jou ook zo gegaan, en krijg je dan vanaf de gehele periode je geld terug, of alleen vanaf het moment dat je de melding maakte?

Of iemand anders die hier ervaring mee heeft misschien??



De eerste keer gaven ze aan geen restitutie te geven als het probleem nog niet opgelost was.. toen belde ik later terug en vertelde wat die Danielle van webcare heeft gezegd (dat ze het binnen een maand moeten oplossen). Toen werd ik doorverbonden en gaven ze aan vanaf mei (eerste melding) mijn geld terug te geven. Verder is er nog niets aan de storing zelf gedaan.. zal vanavond maar weer eens bellen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie