obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2
cornfed
Je moet blijven investeren in de upgrade van je eigen netwerk.
Ik hoop dat Tele2 dit inziet en niet weer voor een dubbeltje op de eerste rang wil gaan zitten.
De klanten van Tele2 moeten dan het gelag betalen.
Gewijzigd door cornfed op 22 oktober 2010, 11:42
 
jessie
@r0bert0

Ik vind sowieso dat de balk nog steeds te lang in beeld blijft, daarom gebruik altijd de terug knop om de info balk weg
te krijgen.
 
Hawkeye123

Quote

r0bert0 schreef:
Bedankt voor het toevoegen Cornfed.

Ik hoop dat er zich nog wat mensen melden met het probleem van de infobalk.


Bij mij blijft de infobalk ook soms hangen, niet zo vaak meer als voorheen maar wel af en toe.

En ja ik heb de nieuwste firmware.

Ik heb echter wel met terugwerkende kracht restitutie op mijn abonnementsgeld gekregegen wat betreft TV.
was iets van 104,- euro, ook de telefoonkosten naar de helpdesk zijn daar mee gedekt..
Ik ga pas weer betalen voor de TV dienst als de nieuwe firmware er is en het weer goed werkt.
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
cornfed
Ik heb de status veranderd met betrekking tot de infobalk.
Iedereen tevreden nu?? Pfft Pfft Pfft
 
Hawkeye123

Quote

cornfed schreef:
Ik heb de status veranderd met betrekking tot de infobalk.
Iedereen tevreden nu?? Pfft Pfft Pfft


Tuurlijk Cool

Maar elke klacht moet serieus genomen worden.
Gewoon even bellen met Tele2, en ze komen je wel tegemoet.

Mij wel iig.
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
cornfed
In tegenstelling tot Tele2, willen wij geen ontevreden leden..Wink
Koning Klant..Grin
 
Hawkeye123
STERKTE!!Grin
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
Kager
De infobalk blijft bij mij vanavond afgelopen woensdag ook weer staan.

Afgelopen woensdag was bij mij de slechtste dag met haperingen in beeld en geluid tot nu toe. Maar wonder boven wonder heb ik sinds dien geen enkele, echt geen enkele, hapering in beeld en geluid meer gehad. Zal er dan toch stiekem iets opgelost zijn?
 
wazzaaaaa
Ik kan het probleem met de infobalk bevestigen. Hoe moeilijk kan het zijn om dat ding automatisch te laten verbergen....Hij blijft altijd staan.

Wat ik echter nog veel vervelender vind is het feit dat dat stomme apparaat om de zoveel tijd uit zichzelf aangaat. Altijd als je een film zit te kijken vanaf je mediaplayer dat de tv ineens aanspringt op dr.phil of weet ik veel wat. Dit probleem heb ik al sinds ik de nieuwe decoder heb (sinds dat die uit is). Daarom zou je wel zeggen dat dit probleem ondertussen wel opgelost zou zijn, maar nee. Te bagger voor woorden eigenlijk, een kastje dat uit staat hoort uit te blijven...(In vorige topic stond deze klacht er trouwens nog bij)
 
kobus1960
Dit was post 104 alweer in de verzameling, het is ook al weer maanden geleden dat Tele2
ook maar 1 mededeling heeft gedaan omtrent deze problemen, nog geen enkele oplossing
in zicht, het moet dus nog steeds bij deze verzameling blijven.
Mededelingen Tele2 Webcare
Meer nieuws is er sindsdien niet meer verschenen, aantal klachten blijft oplopen, waarvan
er ongetwijfeld ook wel een aantal opgelost zijn, echter daar ontbreekt feedback van.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie