obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2
KL643
Ik refereerde naar het bericht van Gilex...m.a.w. dat Tele2 eens met de vuist op tafel moet slaan bij Animo. Ik ben de rust zelve Smile
 
kobus1960
uhhhhh ik zie meer in een andere oplossing.
Al die overgenomen clubjes op een hoop, brainstormen welke tak er over de
beste technologie beschikt en vervolgens een nieuwe frisse organisatie op
poten zetten. Trek hier eens een mooie naam uit, leuke kerstopdracht.

Tele2-Versatel-Zonnet-Alice-InterNLnet-Solcon-BBned, willekeurige volgorde.

Ik zal er best nog een paar vergeten zijn, maar er moet hier toch een stabiel
product mee te realiseren zijn??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
patrickvl
Ook bij mij is het weer waardeloos.
Ik heb het alles in 1 pakket van tele2 nu bijna een jaar, maar het heeft nooit goed gewerkt

De HD recorder is nooit goed geweest. Neemt programma's regelmatig niet op, of niet in zijn geheel (ondanks dat ik de opname eerder laat beginnen en later laat eindigen )

De laatste paar dagen heb ik ook weer vaak andere storingen. Haperingen in het beeld, of helemaal geen beeld meer. Ik ben er klaar mee en wil graag van mijn abonnement af. Heb al jaren internet van tele2, maar mijn ervaringen met digitale televisie hebben er voor gezorgd dat ik helemaal niets meer wil afnemen van tele2.

Dus Danielle: Ik zou graag van je willen weten wat ik moet doen om van mijn abonnement af te komen, Mijn geduld is op.
 
patrickvl
@ Gilex

Thanks. Enig idee waar ik die informatie kan vinden?

Alvast bedankt
 
wavestrider
Betreft slechte beeldkwaliteit (groene zweem) bij aansluiting op beeldbuisapparaat.
Hoe bestaat het! Het probleem is verholpen. Ik kreeg een helder idee: de oude Samsungdecoder proberen (hij kwam weer in beeld door de mailing van Tele2 over de komende Samsung-software-update; in de mailing was hij ineens gepromoveerd tot "extra decoder voor een tweede TV"). De beeldkwaliteit was direct in orde. Ik heb nu het donkerbruin vermoeden dat de Amino (soms?) niet echt lekker werkt op een beeldbuisTV. Zou het komen door het SCART mini-stekkertje en dat er daar een storing ontstaat. De Samsung heeft natuurlijk een conventionele SCARTaansluiting met wat meer ruimte tussen de aansluitpunten. Misschien had dit er niets mee te maken, maar in ieder geval is mijn reputatie in de kennissenkring weer wat opgevijzeld: had natuurlijk iets te lijden doordat ik niet meteen een oplossing had.

==========
Listen! There's music in the air
 
cornfed
Groen beeld wijst meestal op een slechte SCART verbinding.
Dan maken niet alle pinnetjes goed contact.

Helaas werkt de Animo uitsluitend met de speciale SCART kabel (kleine ronde connector).
Als die niet goed werkt, moet je bellen met Tele2 voor een nieuwe.
Gewijzigd door cornfed op 26 december 2010, 13:00
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
FibeR
Hallo,

Wij hebben sinds gisteren de Amino A132 in huis. Alles werkt opzich prima op een klein dingetje na. We hebben de Sony KDL-40EX600 met een hdmi kabel verbonden aan de A132.
Alleen wil onze televisie het apparaat niet detecteren. Dus de A132 komt niet in de hdmi-apparatenlijst te staan. Hierdoor gaat onze televisie niet vanzelf aan als je de decoder aanzet.
Als je de tv dan met de hand aanzet pakt ie niet gelijk het goede input-kanaal.

Kan iemand ons helpen?

Mvg,

Ruben
 
jpt
kenissen van mij hebben ook een sony(ander type)
bij hun lukte het ook niet.
alles doorgelezen in de handleidingen.
blijkt dat (zo lees ik het in de sony handleiding)dit alleen werkt met sony apparaten onderling


grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
Aanvulling JPT, gister Ziggo aangesloten bij kennissen, compleet met HD
recorder ITV enz. enz. Ook daar een Sony TV. Ook de Cisco HD communiceert
niet rechtstreeks met de Sony. Wat wel lukte was de Sony met de afstands-
bediening van de Cisco laten werken, dat scheelde al weer veel ongemak.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
superdajel
Sinds 2 dagen heb ik ook IPTV met de animo HD recorder.
Ik moet zeggen dat dit product mij erg tegenvalt. De box werkt erg traag en loopt soms vast.
Daarnaast is er vaak sprake van haperingen en blokjesvorming waardoor TV kijken via Tele2 allesbehlave een plezier is.
Verder is de beeldkwaliteit aanmerkelijk slechter dan de kwaliteit van de zenders via UPC.
Beide boxen staan nu naast elkaar en het is goed te vergelijken.
Heeft er iemand ervaring met het terug laten draaien van het abonnement naar alleen het fiberspeed internet abonnement?
Met deze kwaliteit van de dienst blijf ik liever bij UPC en houd ik alleen fiberspeed internet via Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen Deel 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie