obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 klanten(service)
kobus1960
Dit is wat ik altijd wel haal op 189 meter om je een indictatie te geven van wat
Tele2 wel degelijk aan snelheid geeft.

940610893
Gewijzigd door kobus1960 op 04 september 2010, 19:23
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
l.s.
zie eerste post alhier
gisteren belde Tele2 (19.30)over de brief van 18-08-2010(vriend)
met de vraag of zij mij door mochten verbinden met de technische dienst aangezien de brief een technische vraag betrof.
en klanten service dit niet kon afhandelen (bekend probleem bij tv decoders)
niet willen opstarten.(stekker er uit )
ik ging akkoord op deze vraag!
en hoorde vervolgens de in gesprek toon!

verder niets meer gehoord ga ook niet zelf bellen zie eerdere uitleg hier over.
wacht weer af (of volgende brief)
zo blijft een mens bezig

GRTS JPT
 
kobus1960
Ik zou hier even lezen vanaf antwoord 17. Ervaring met Fiber??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
vandaag is mijn fiberspeed aansluiting opgeleverd!
alleen vraag ik me af welke?
ik had 14,89 tot 15 mb nu met fiberspeed val vooral niet van je stoel van de schrik maximaal 19,54mb en 1.47 upload (schommelt een klein beetje)
het tele2 bin file geeft 2,27 mbps aan
geprobeerd klanten(service) te bellen allemaal waarschijnlijk vroeg naar huis gesloten om 20.40 uur(website zegt 22.00 uur)
met de nodige tegenzin virtuele assistent nog even gebruikt
ik geef aan fiberspeed probleem. wordt gesnapt , of ik draadloos werk, neen ,of ik het bin file wil downloaden ,ja natuurlijk , geef aan dat dit 2,27 mbps is is meer dan voldoende volgens assistent. of ik misschien sneller internet wil, ja dat wil ik, krijg postcode chek bij mij is 60 mb fiberspeed mogelijk wil ik dat? dan kan ik een terug bel verzoek plaatsen!
ik geef aan al fiberspeed te hebben geeft niet zegt assistent toch een terugbel verzoek plaatsen ik wacht af!(werd even later verborgen teruggebeld waarna meteen weer werd opgehangen)

bel morgen maar met grote tegenzin naar deze Klanten(service)beloofd is zeker eerst 50 mb later tussen 45 en 50 mb is nog al een verschil.met wat ik binnen krijg.
of wat aan doen of alles terugdraaien!!
bekabeling 1 op 1 overgeplugd computer geoptimaliseerd
qander computer niet geoptimaliseerd krijgt rond de 16,5mb binnen
p.s. nummer herkenning werkt wel!


GRTS
 
kobus1960
Ik ben benieuwd hoe dat gesprek af gaat lopen.
Je bent niet de eerste helaas, alles is mogelijk, alleen als puntje bij
paaltje komt..........................................Sad
Hoe ons op de hoogte.
Gewijzigd door kobus1960 op 13 september 2010, 22:00
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
vervolg op Klanten(service)
14-09 gebeld met een heel vriendelijke medewerker (zijn ze allemaal)welke ik ook nog redelijk snel aan de lijn kreeg 5 minuten
vond mijn snelheden inderdaad wel erg laag vroeg of ik mijn modem dichter bij mijn israpunt kon hangen (zit iets van 8 meter tussen cat kabel) heb ik gedaan
10 cm er tussen helaas heel even heel weinig 4mb daarna niets meer.
werd terug gebeld door hem op afgesproken tijd hij concludeerde ook dat er of ergens gewerkt werd modem was ook gereset (niet door mij)
binnen 3 uur zou ik gebeld worden door een Kpn medewerker!

ondertussen alles weer naar bestaande bekabeling terug gebracht duurde nog ongeveer 2 uur tot ik weer een stabiele lijn had steeds uitval.

helaas niets van dit al, even voor 15.00 een brief opgesteld met ingebreke stelling Tele2 deze nog op de post gedaan.(is gewoon 10 dagen onderweg binnen Tele2)

hedenmorgen de Kpn aan de lijn tussen 14.00 en 16.00 komt er een monteur.
prima er gebeurt wat.
de monteur is 5 minuten binnen geweest heeft even de lijn op de reserve lijn gezet had nog maar 4,49 mb
dus alles weer terug naar oude situatie.
volgens de monteur is er wat met de grondkabel wijkcentrale is goed (weet niet of hij ook gemeten heeft daar)bij mij verder niet gemeten.
op mijn vraag om uitleg van vorige wel stabiele verbinding en nu dit kreeg ik geen antwoord alleen ligt aan de grondkabel en weg was hij.
met nog wel de vraag of in de wijkcentrale ook weer alles retour moest , natuurlijk!

drankje gepakt peuken er bij en met de nodige tegenzin Tel2 gebeld.
na 10 minuten! een mens weer zeer vriendelijk om heen en weer gepraat te voorkomen meteen verteld dat ik eerder ook al gebeld had met (naam) collega
en ja het werd te voorschijn getoverd later zelfs tot aan eerdere gesprekken, een plusje (niet van niets bekend hier)
medewerker begon weer over afstanden meteen afgekapt is al gecontroleerd en mijn bekabeling is uitstekend.
kreeg nog een hele les over koperdraad en de topografie van nederland met de bij behorende grondsoorten vochtigheid en dergelijke ,uitgelegd dat ik daar niet op zat te wachten.
mijn altijd uitstekend werkende aansluiting heeft op eens een probleem na overstap naar fiber dat wil ik opgelost hebben.
dit zou moeten gaan met een hogere afdeling wat ik begrijp hem uitgelegd dat het niet aan mij is retour te bellen maar dat nu tele2 aan zet is ook uitgelegd wat mij beloofd was door zijn collega s (wat hij zowaar ook terug kon vinden)
was wel de eerste keer dat hij hiervan hoorde?(soort klacht)
vertelde hem dat dit forum vol staat met dit en andere soorten klachten,nooit van dit forum gehoord!
hem uitgelegd dat ook al zijn collega s zo reageren aan de telefoon (u bent de eerste)dat ze toch werkelijk een collega hebben rondlopen van webcare welke helaas weinig van zich laat horen.
je nee toch heel snel al, ja dan zal zij wel met zaken hiervan bezig zijn en het erg druk hebben. verteld dat dit forum over de 3600 leden heeft en eigenlijk alleen maar gevuld is met klachten over zijn baas!
dus niet met verhalen aankomen nee hier weten wij niets van af..

ook nog even aangehaald het vroege sluiten van klanten(service) nee hoor gewoon tot 22.00 uur open(vreemd)
hij was 13.09 zelf tot over 22.00 aanwezig
uitleg van mij toch werkelijk om 20.40 gesloten (bandje)
ja kan fiberspeed is al rond 18.00 weg.(vreemd maar een telefoon nummer)
gaf ik hem ook door ,er is maar een nummer,fax wordt niet opgenomen,mailen via virtuele assistent (bijna)onmogelijk webcare lijkt verdwenen dus leg het maar uit!
neen er is duidelijk ergens iets niet goed hij zou daar intern ook aan gaan werken (dus afwachten)

tevens in dit gesprek tot 3x toe tele2 in gebreke gesteld (ondanks mededeling dat hij hier op zijn plaats niets aan kon doen moet naar technische dienst)toch doorgedrukt dat dit heden in dit telefoon gesprek vermeld werd gewoon een maand om de zaken op te lossen anders het geheel retour draaien zonder jaarcontract zoals mijn situatie was!(wettelijke verplichting)
hoe en wat tele2 hier verder aan doet is aan hun!
technische dienst kan ik niet bereiken (zie 1 telefoonnummer)


zo een heel verhaal krijgt duidelijk nog een gevolg(hoop goed) verder is het afwachten wie weet komt ook webcare weer te voorschijn?

GRTs

p.s. op mijn eerder vermelde belverzoek is nooit gerageerd.
Gewijzigd door jpt op 15 september 2010, 15:26
 
kobus1960
Sad Nog geen steek verder dus, schandalig om het maar zacht uit te drukken.
Goed dat je de ingebrekestelling bent gestart, wie weet helpt dat, al denk ik
dat het Tele2 helemaal geen ....... uitmaakt of klanten weglopen.
 
Svubeqak
4,49 mb is te weinig, het minimale wat Tele2 moet leveren is 600Kb/s bij een 20Mbit abonnement. Ik zou dit ook aangeven bij de klantenservice als je weer contact hebt, dit is al lastig genoeg..

Succes. Smile
 
kobus1960

Quote

4,49 mb is te weinig, het minimale wat Tele2 moet leveren is 600Kb/s bij een 20Mbit abonnement. Ik zou dit ook aangeven bij de klantenservice als je weer contact hebt, dit is al lastig genoeg..


Even een topic doorlezen voor je reageert, het gaat hier om iets anders.
Te weten Tele2 Fiber.
 
jpt
het is anders om ik heb hun een maand de tijd gegeven om een en ander op te lossen
er moet gewoon een goed product geleverd worden.




GRTS
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 klanten(service)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie