obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 klanten(service)
kobus1960

Quote

het is anders om ik heb hun een maand de tijd gegeven om een en ander op te lossen
er moet gewoon een goed product geleverd worden.


En zo is het, alles goed noteren, en na een maand, downgrade of ander ISP.
Zijn ze helemaal Angry
 
jpt
nog even een aanvulling op mijn post nr 19
webcare is nog wel actief!
kreeg vrij snel na deze post een uitnodiging in mijn prive box.
ook dit verloop wacht ik af.


GRTS
 
kobus1960
Als je een uitnodiging van Webcare krijgt gebeurt er wat over het algemeen.
We wachten ongeduldig af. Wink
 
jpt
klanten(service)
en inderdaad er gebeurt wat!
het hoort eigenlijk onder het topic wat te lachen thuis (is mijn mening)maar ja het gaat over klanten(service)

ik werd vanmiddag rond 15.00 u gebeld door tele2 technische dienst
aangestuurd door webcare.
tot zo ver oke !
echter het was dezelfde medewerker die ik gisteren aan de lijn had die mij toen vertelde dat hij dit niet op kon lossen daar dit door een hogere afd.de t.d. moest gebeuren( petje op dat petje af?)
de uitleg was dat op de afdeling fiberspeed men alles tegelijk is?
hier ben ik maar niet op al te ver op in gegaan!
er wordt nu weer een monteur aangestuurd die daadwerkelijk gaat meten om de verbinding tussen de wijkcentrale en mijn huis te meten.
op mijn vraag tijdspanne kreeg ik het antwoord kan 3 dagen duren en ja het weekeinde komt er aan he.
zou dit niet helpen gaan we denken over een downgrade!
zaken die dus gisteren niet besproken konden worden vandaag opeens wel met dezelfde medewerker!
we gaan het zien.
nog even kwam de medewerker terug op het vroeg sluiten van de klanten(service) ik kreeg de uitleg dat men kon zien of er van een fiberspeed abbo gebeld word dan start het bandje inderdaad na 17.30 uur.
andere bellers krijgen gewoon klanten(service)
helaas om 18.30 toch even geprobeerd: via mijn vaste lijn inderdaad het bandje!(misschien klopt dit verhaal dacht ik)
via mijn mobiele lijn gebeld en ook gewoon het bandje!
ergo verhalen verhalen en verhalen


zo weer een hoofdstuk erbij nu wachten op het volgende.
GRTS
Gewijzigd door jpt op 16 september 2010, 19:04
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
Die persoon heeft hier meegelezen, zal me niets verbazen, als ze dit nu ook even lezen. GrinGrin

Edit, misschien wel zinvol als men bij Tele2 klantenservice deze tabel even op het prikbord zetten.
Dit alvorens men consumenten (zoals nu gebeurd) met een teleurstelling opzadelen.
Klantenservice, check even de afstand tot de wijkcentrale, al 3 klanten met onoplosbare snelheden!
http://nl.wikipedia.org/wiki/VDSL2
Gewijzigd door kobus1960 op 17 september 2010, 11:41
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
het vervolg
maandag tussen 08.00 en 10.00 is er de beloofde kpn monteur geweest!(nr2)
deze wist mij te melden dat het al in de wijkcentrale fout ging.
hij hoefde niet bij mij te zijn zou nog enige metingen doen ,en jawel kijken of er weer een nieuwe monteur aangestuurd moest worden ?
zijn advies was tele2 hierover te bellen.
wat ik ook meteen gedaan heb.
dus weer met de nodige tegenzin en de nodige kosten klanten(service) gebeld.
de medewerker (uiterst vriendelijk) wou weer van alles weten , helaas voor hem door schade en schande wijs geworden hem verteld even in de computer te kijken daar staat immers alles in over de problemen met mijn aansluiting!
inmiddels via mobiel te horen gekregen dat kpn wederom op 30-09 tussen 08.00 en 10.00 een poging zou wagen e.e.a. aan te pakken (nr3)
uit eindelijk kwam het er op neer dat hij/men moest wachten op de feedback van kpn en ik daarna terug gebeld zou worden!
helaas er werd niet bij verteld wanneer!
tot op heden nog niets gehoord van deze klanten(service) jammer het leek de goede kant op te gaan.

het kan ook anders, moest toevallig voor iemand anders over problemen bellen met een andere provider(kabelaar) daar waren hele grote problemen met telefonie.
ondanks de drukte hierdoor binnen 1 minuut een medewerker aan de lijn deze kon mij duidelijk uitleggen wat en waar de problemen zaten de verwachte tijd om dit op te lossen etc.
binnen het uur een reactie naar het persoon welke problemen had met daarbij een aanbod om de gemaakte extra kosten te vergoeden!
dat noem ik klantenservice

ik wacht weer af
GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Svubeqak
binnen het uur een reactie naar het persoon welke problemen had met daarbij een aanbod om de gemaakte extra kosten te vergoeden!
dat noem ik klantenservice

Het feit dat kabelaars hun eigen netwerk hebben speelt daar ook in mee, Tele2 gaat over het netwerk van KPN en KPN geeft daar niet veel gedetailleerde info over.
 
jpt
weer een vervolg op mijn ervaringen
alhoewel er ondertussen meerdere topics dit ook aanhalen wachttijd.behandeling door.fiberspeed. etc.
schreef ik eerder dat tele2 mij zou terug bellen!
helaas tot op heden niet gebeurt.(grote stilte)
ook van de kant van webcare welke zich er eerder mee ging bemoeien!
heden morgen kpn monteur nummero 3 geweest ergens bij de wijkcentrale!
niet bij mij thuis!
hij heeft twee keer telefonisch kontakt met mij gehad 1x om te vertellen dat hij bezig was.
de 2e keer om tevertellen dat hij verkeerd was aangestuurd(voor grondwerk)
de lijn bij de wijkcentrale was oke en de lijn naar mij toe ook heeft hij gemeten?
dit moest ik er wel uit peuteren!(drie keer een ander verhaal)
3x tijd moeten vrijmaken voor ? (wie het weet mag het zeggen)

oke:na de nodige handelingen kopje koffie en peukje makkelijke stoel allemaal i.v.m. de wachttijden bij tele2 klanten(service) met de nodige tegenzin(welke steeds groter wordt)gebeld
alla: 10.35 u meer dan 15 minuten wachttijd!
10.40 u wachttijd 25 minuten
11.05 u wachttijd 34 minuten
11.35 u wachttijd 56 minuten
via de virtuele assistent met veel moeite een terugbel verzoek geplaatst!(urgent)
netjes via e.mail een bericht bevestiging gehad met daarin onderhand de bekende belofte!
dat er binnen 48 uur kontakt wordt opgenomen ik wacht maar weer af!
dat is op dit moment het enigste wat je denk ik kan doen aangezien de genoemde klanten(service) gewoonweg niet normaal te bereiken is!
wat een blamage voor een communicatie bedrijf !
ik heb dit ooit een keer eerder mee gemaakt bij een provider die een lieftallige juffrouw als aandachts trekker gebruikt!(nee geen namen)
ik vermoed nu met de steeds groter wordende onbereikbaarheid van de z.g.n.klanten(service)
dat ons schaap en deze juffrouw samen iets hebben.
wat niet eens zo heel verkeerd gedacht is omdat tele2 o.a. de aandelen hiervan heeft overgenomen.

nu maar afwachten tot men mij terugbeld en of wachten tot 14-10-2010 dan is de maand voorbij met de door mij ingestelde ingebreke stelling van tele2
het is dat ik bretels draag anders was het heel moeilijk lopen voor mij!


ik meen mij nog een advertentie te herinneren (kan het mis hebben) klanten(service)is geen afdeling maar een mentaliteit!


GRTS
Gewijzigd door jpt op 30 september 2010, 12:22
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
Tele2 zit diep in de problemen, kunnen het software/harware- matig niet voor elkaar
krijgen. Geen updates, langere wachttijden helpdesk, Danielle afwezig, afwezigheid
Tele2 Webcare hier, groeiend aantal forumleden met klachten, fake updates die
snachts lijken plaats te vinden (proefjes??).
Hier kun je zien waar dit allemaal plaats heeft. http://www.tele2nee.nl/
 
jpt
ik kreeg op mijn bel me terug verzoek
dit bericht binnen?(nog een paar bretels er bij aangetrokken)
heb namen verwijdert maar chat referentie laten staan.
mijn vraag is gekleurd gedeelte (lukt niet is gedeelte na color)
rest is door virtuele assistent ingevuld!
lezen is dus ook al erg moeilijk bij tele2 klanten(service)

Geachte heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw Outlook wilt instellen. Hieronder volgt een opsomming van de algemene gegevens die u nodig heeft voor het instellen van een e-mailaccount.

[TP xxx xxx xxxxx xxSBR TECH 30-09-2010]

Voor een stap voor stap handleiding met visuele voorbeelden kunt u op www.tele2.nl/klantenservice kijken. De gewenste informatie vindt u door als zoekterm 'e-mail instellen' (zonder aanhalingstekens) op te geven en 'internet' te selecteren als dienst waarin gezocht moet worden.

De algemene instellingen voor uw e-mailaccount zijn:

- Naam afzender: de naam die de ontvanger ziet als 'afzender'.
- E-mailadres: gebruikersnaam@versatel.nl of @zonnet.nl.
- Gebruikersnaam: Tele2/Versatel gebruikersnaam.
- Wachtwoord: het wachtwoord dat u zelf dient te weten (wordt ook voor 'Mijn Tele2' gebruikt).

- POP3 Server voor @versatel en @zonnet: pop3.versatel.nl
- SMTP Server voor @versatel en @zonnet: smtp.versatel.nl

- POP3 Server voor @tele2: pop.tele2.nl
- SMTP Server voor @tele2: smtp.tele2.nl

Bij het instellen van een @tele2 e-mailadres hoort "verificatie voor de server" aangevinkt te zijn bij uitgaande e-mail. Voor de binnenkomende e-mail hoort deze niet aangevinkt zijn.

Deze instellingen worden gemaakt in een zogenaamd e-mail account. In alle versies van Outlook of Outlook Express vindt u E-mailaccounts of Accounts onder het menu Extra (Tools).

Let op: Wanneer u voorheen klant was bij een andere internetprovider, dan heeft u meestal al (meerdere) accounts ingesteld. Verwijder deze als ze toch niet meer van toepassing zijn om verwarrende foutmeldingen te voorkomen bij verzenden/ontvangen.

Verwijder uiteraard ook het huidige Tele2/Versatel account. Aanpassen van dit account kan alsnog problemen veroorzaken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxxx xxxx xxxxxxxx
Tele2 Klantenservice

Wij vinden uw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in uw tevredenheid en wensen verzoeken wij u een korte vragenlijst in te vullen. U kunt hiervoor de volgende link gebruiken: http://www2.tele2.nl/customervoice/?d=TP DSL Email Tech
Alvast vriendelijk bedankt!

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op:
- www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.
- 0900-2411602 (10ct p/m) 7 dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur.


This message and any attachment are Tele2 proprietary and may be privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person and destroy all copies of the original message and attachment.

U stelde op 30-09-2010 om 10:57:54 de volgende vraag (9308691):
Naam: J.
Adres:
Postcode
Geboortedatum:
E-mail adres:
Telefoonnummer:

Betreft: Klacht DSL, Wat is jullie pop3 en/of smtp server?
[/color]Vraag klant:
bel me s.v.p z.s.m. terug i.v.m. 3e monteur kpn fiberspeed abbo en niet
terug bellen van tele2

Openingszin: e.mail naar tele2 versturen

Chatreferentie: 866946960.18046816151
Gewijzigd door jpt op 30 september 2010, 13:54
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 klanten(service)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie