obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 klanten(service)
jpt
kobus een hele leuke link
ware het niet om te huilen dat dit soort zaken nodig zijn voor een gigantisch communicatie bedrijfals tele2(oppassen dat ik me niet verschrijf)
zoals eerder gezegd heb dit een keer eerder meegemaakt bij de genoemde juffrouw
deze had alleen klanten geen service .
best kans dat ons schaap dezelfde kant opgaat hij heeft het te druk met gratis smsen en het slepen met dat €5,- teken
ben nu wer met een poging van bellen bezig men zegt nu 11 minuten?(begon op 12)
tijd zat dus om tussen door even dit te tikken.

de gr factor groeit enorm bij mij terwijl ik de rust zelf ben.


GRTS


wonder boven wonder bij 7 minuten een mens aan de lijn.
zij heeft mij beloofd terug te bellen zij moest even met de kpn bellen.
en waarachtig ik wordt nog binnen het half uur terug gebeld helaas zonder resultaat wachten is op (alweer)terugkoppeling van de monteur.
zal vandaag of morgen weer gebeld worden ik wacht weer af!
Gewijzigd door jpt op 30 september 2010, 14:33
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
weer even een vervolg op mijn wedervaardigheden met klanten(service)

de dame die ik gisteren aan de lijn had (na veel moeite) belde mij vanmorgen rond 10.00 uur op.
zij vertelde mij dat kpn mij geen beter signaal kan leveren de lijnen zijn oke!
dus gewoon einde verhaal!
het aanbod van Tele2 is het volgende of geheel stoppen met tele2 of terug naar 20 mb
adsl2+
ik heb aangegeven terug te willen naar 20mb met daarbij de restrictie geen nieuw jaar abbo maar per maand opzegbaar en dit tevens schriftelijk medegedeeld aan mij.
dit is allemaal geen probleem krijg alleen het schriftelijke gedeelte via e.mail wat ik geen probleem vindt.(is rechtsgeldig)
tevens wordt er ook nog even contact gehouden over restitutie en dergelijke.
het behouden van dit abbo als zijnde een 20mb abbo met deze lage snelheid (18.89mb)eigenlijk ook 20 mb behoort niet tot de mogelijkheden(administratief)
de overstap zal weer enige weken in beslag nemen technisch en administratief.
ook nog even wat andere zaken betreffende tele2 met haar besproken Danielle is nog wel degelijk actief maar zo druk (logisch als je alleen al de klachten hier bekijkt) dat het lijkt of zij verdwenen is!
eigenlijk ondanks dat tele2 niet kan leveren wat zij beloofd, een goed gesprek van bijna een half uur waarin zoals gezegd diverse voorbeelden van uitsspraken
gedaan door haar diverse collega s door mij zijn aangehaald service bestaat dus toch nog!
tevens aangegeven dat ik inmiddels uit onvrede over het niet of slecht reageren op telefonische en ook schriftelijke klachten tele2 schriftelijk zal benaderen uit hoofde van 4 klanten (welke nooit enige reactie hebben gehad van de zijde van tele2)verspreid over het land.
alleen dit keer regelrecht naar de directie welk adres ik nu heb met dank aan een link ergens anders gegeven op dit forum!


inmiddels ook het volgende mail bericht binnen gehad.
alles na de ondertekening door tele2 kan je rustig vergeten is gewoon een wassen neus.
------------------------------------------------------------------------------------------


Geachte heer xxx xxx xxxxxxxx

Naar aanleiding van ons gesprek op 1 oktober 2010, stuur ik u hierbij deze mail.

Na onderzoek is gebleken, dat de downloadsnelheid niet voldoende is voor het fiberspeed abonnement wat u bij Tele2 heeft. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak. Tele2 doet haar best om de stabiliteit van uw verbinding te waarborgen.

Er is met u afgesproken dat u een abonnement tot 20 Mb/s krijgt en dat u dit abonnement maandelijks kan beëindigen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx xxxxx
Tele2 Klantenservice

Wij vinden uw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in uw tevredenheid en wensen verzoeken wij u een korte vragenlijst in te vullen. U kunt hiervoor de volgende link gebruiken: http://www2.tele2.nl/customervoice/?t=9238306&d=CE DSL Geagendeerd en Callback
Alvast vriendelijk bedankt!

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.
---------------------------------------------------------------einde mail bericht!

ik neem aan dat de downgrade probleemloos verloopt en ik weer mijn oude snelheid van 15 mb behaal!
tevens ga ik eens rustig rondkijken op het glasvezelnet wat hier bij mij binnen komt(glashart)
waar buiten 1 aanbieder (de juffrouw tegenwoordig ook onderdeel van tele2) de paketten mij niet bevallen.
ik wil alleen internetten en bellen de rest gaat via de schotel daar is de keuze veel groter altijd digitale kwaliteit.

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
Mooie opsomming van alle feiten, DANK daarvoor!!
Hier hebben we wat aan, ondanks dat de snelheiden voor jou tegenvallen.
Nu is in dit topic wel te lezen dat er wel degelijk een oplossing kan komen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
Kobus
dit is ook gelukt mede door dit forum!
je pikt in een heleboel posts wat op daar kan je je voordeel mee doen!
er is nu ook nog een brief onderweg naar de hoogste baas hier in Nederland
schijnt ergens in Amsterdam te resideren als ik goed ben ingelicht via een link elders op dit forum.

verder is het een kwestie niet de moed te laten zakken rustig en correct te blijven(hoe moeilijk ook) stevige bretels kopen! en een lange adem!
eventuele brieven en mails goed bewaren!
alles noteren tijden data met wie hoe en wat er besproken wordt of is.
de mensen aan de andere kant van de lijn als je ze al te pakken krijgt, doen ook maar hun werk! (hoe frustrerend voor jou )ze zijn zo geinstrueerd door hun werkgever en willen ook brood op de plank!

het verhaal is voor mij nog niet ten einde.
ga nu verder voor 3 andere klanten van tele2 waar tot op heden niets of weinig voor is gedaan
ook na het schrijven van brieven.
flucterende lijn blokken in beeld vastlopen decoder etc. allemaal bekende problemen bij tele2 maar deze mensen dachten na het bellen van klanten(service)er is een oplossing beloofd dus we pikken het maar!
(ik weet dat het niet mag maar voor een keer)MOOI NIET tele2 lever gewoon het product wat je beloofd!
scheep je klanten niet af met de standaard verhalen (nog nooit van gehoord er is een update gepland etc.)


GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
hoi allemaal
schreef ik gisteren dat mijn zaak (tevereden)is opgelost en ik verder zou gaan met nog drie zaken!
dat heb ik dus gedaan .
gisteren na de nodige voorbereidingen klanten(service)gebeld om 13.54 de melding 11 minuten wachttijd.
en plots om 13.58 een mens aan de lijn(4 minuten ik moest me gewoon aan mijn stoel vasthouden) gegevens van mijn vrienden doorgegeven
en verteld wat het probleem was 2stuks maar liefst!
voicemail staat bij iedereen standaard aan ondanks andere berichten in documentatie!
alleen kunnen mijn vrienden totaal niet bij de box komen (ook niet na controle en reset pincode) hiervoor zelf meerdere malen contact gehad met klanten(service) en brief geschreven
waarop ik nooit wat heb gehoord.
de meneer aan de lijn had hier (werkelijk)nog nooit van gehoord iedereen kan gewoon bij de voicemailbox komen!(zijn uitspraak)
tevens was er binnen tele2 niets bekend over contacten betreffende dit probleem. (gr)
dus wat was mijn probleem nu?
nog maals voorzichtig het probleem uitgelegd en voor gesteld dat tele2 gewoon de box uitzet alle data wist klaar einde verhaal!
nee dat kon hij niet had daar geen bevoegdheid voor! ik zij de technische dienst dan.
antwoord dat ben ik!(schiet me maar weer eens lek) petje wissellen.
tevens was ik niet op de juiste lokatie en dan kon/wilde hij niets doen.
mijn drukpak aangetrokken (ontploffingsgevaar)
en verder even een kleine discussie dat ik degene was die contact heeft gehad met zijn collega s hierover en ook de schrijver van de brief was.
ja nee na enig zoeken en twijfelen kwam er toch iets naar boven uit zijn computer!
maar nog kon/wilde hij me niet helpen.
tevens probleem 2 aangekaart hier over op 18-08 een brief verstuurd nee meneer niets bekend geen brief ontvangen.(gr)
dus uitleggen decoder loopt steeds vast of reageerd niet meer op de a.b. hier kon /wilde hij me ook niet mee helpen ik was niet op de juiste lokatie.
ik vertelde hem dat hetgeen ik te horen zou krijgen als ik wel op de juiste lokatie zou zijn stekker er uit en resetten zou zijn dit is al zo vaak gebeurd werkt dan wer even en loopt vervolgens weer vast wat een bekend probleem is bij tele2!
nee dat weten zag ik verkeerd. was nieuw voor hem .
waarop ik hem het bestaan van fora uitlegde.(jammergenoeg geen beeldtelefoon)
nee nog nooit van gehoord.en de afdeling webcare dan?je collega danielle ?
ja die kon hij wel, maar het zijn maar een paar mensen die dit probleem hebben
waarop ik zij 3800 zo een beetje op een forum!(een paar)
enfin het kwam er op neer dat ik hem belemmerde in zijn hulp aan mijn vrienden door niet op de juiste lokatie aanwezig te zijn. en hij me niet kon helpen.(goed dat ik ook mijn drukpak aanhad)
ik vertelde hem al bezig te zijn met zijn hoogste baas hier in nederland wat hem niet uitmaakte( arrogant onwelwillend maar correct in zijn taalgebruik gedrag.)
nu kwam het stukje rustig blijven (heel moeilijk) toch van pas.
vertelde hem een brief op te stellen en ook naar zijn hoogste baas te sturen met daarin mijn bevindingen van dit gesprek. maakte hem niets uit.

oke tot zover dit gesprek.

het adres had ik al dacht ik via de link ergens anders hier (tele(?) helaas klopt niet meer.
ze zitten nog wel in amsterdam z.o. (gewoon telefoonboek)postbus nummer.
wat ik gedaan heb doet er even niet toe maar.
ik heb nu contact met hogerhand en alla 2 zaken binnen een dag tot volle tevredenheid opgelost!
sterker nog binnen een uur.(wat al vanaf half augustus liep)
dus het kan wel maar helaas niet via de over het algemeen uitzendkrachten die de helpdesk bezetten.
waarvan ik nu net als laatste de verkeerde trof helaas voor hem!

grts
ondanks het ontkennen c.q.niet op de hoogte zijn van dit forum weet ik dat men meeleest.
ik zou zeggen tele2 doe er je voordeel mee (instructies aan klanten(service)





nu nog twee te gaan
dus nog even geduld.
Gewijzigd door jpt op 02 oktober 2010, 13:08
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
hoi allemaal
weer even een verslagje.
hedenmorgen een prettig gesprek gehad met tele2 n.a.v. afgelopen vrijdag.
mijn lijn wordt terug gezet naar adsl2+ is al in de adminstratie verwerkt duurt nog even
(19-10)maar kan intussen gewoon mijn gang gaan op het net.
het andere probleem was vrijdag al bewerktstelligd was al adsl2+ ging er alleen om voicemail en haperende decoder.
voicemail is uit en decoder is uit pakket gehaald.(gewoon internet en bellen)
ook al verwerkt in administratie.
de aangeboden compensatie en andere gemaakte afspraken zijn goed!
schriftelijk bevestigd.
jammer alleen dat dit via de normale wegen allemaal traag c.q. zeer moeilijk of helemaal niet gaat.
met natuurlijk de daarbij behorende frustratie s.
twee zaken opgelost

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
hier gaan we weer.

vanmorgen het volgende gesprek gevoerd met onze klanten (service)

nieuw voor xxxxx Tiel

06-10
om 10.00 gebeld met tele2 wachttijd volgens bandje 1 minuut?
na 12,38 minuten xxxxxxx xxx xxxxxx aan de lijn.
correcte behandeling maar de verkeerde afdeling.(fiberspeed gebeurt dus toch automatisch?)
verbind mij door naar adsl2+ en vertelt meteen even mijn verhaal.
doorverbonden met xxxxx xxxxxx
verhaal verteld(iets uigebreider) loopt al sinds augustus, monteur geweest(flucterende lijn nieuwe decoder gestuurd etc.)
decoder meld zich gewoon niet aan op het systeem (oude wel de samsung)
het blijkt dat er twee harddisc decoders in het systeem staan aangemeld.=volgens haar de reden dat e.e.a. niet werkt!(haalt deze 2 uit het systeem)moet nu werken.
oude decoder werkt inderdaad wel is ander systeem.
nu volgens haar resetten etc. (bekende verhaal.)eerst modem dan decoder.
heb haar ook verteld dat dit gesprek eigenlijk bedoeld was om tele2 in gebreke te stellen!(wat zij zich kon voorstellen)
verteld dat dit een bekend probleem is met deze nieuwe generatie decoders(nog nooit van gehoord)
weer even het bestaan van fora uitgelegd je raad het al ook nog nooit van gehoord!
even weer! fijntjes gewezen op afd webcare.
zij zou eens gaan rondkijken!
en verteld als dit niet naar behoren werkt einde verhaal voor tele2
betreffende tv kijken!

tevens opgeschreven uit haar mond!
bandbreedte oude samsung decoders tussen de 6 en 8 mb
bandbreedte nieuwe generatie maximaal 4 mb

gesprek verliep geheel rustig en correct(zelfs mijn bretels en of drukpak niet nodig gehad)

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Ik heb een foto gezien van je drukpak!
Hoe lang ben je bezig daar in te komen? Grin Grin Grin

robot_suit1
Gewijzigd door cornfed op 06 oktober 2010, 13:43
 
jpt
Confred
heeel goed hahahaha!
je wil niet weten wat een werk dat is maar helaas af en toe nodig.
zeker als ik me incorrect behandeld voel = tot nu toe maar 1x voorgekomen.(hangt op een speciale instap module klaar)
verder zijn de medewerkers altijd correct moet ik zeggen!
helaas altijd weer altijd met dezelfde standaard antwoorden /oplossingen als ze me nog niet hebben gesproken!(meld me altijd als mezelf met volledige naam ook als ik voor een ander bel)
voor die standaard antwoorden gebruik ik bretels van normaal tot extra sterk.
zit er ook nog over te denken een koffie automaat automatische asbakleger en zo een relaxstoel aan te schaffen die je in allerlei standen kan plaatsen.
dit laatste allemaal om de wachttijden wat beter door te komen!
vanmorgen in totaal toch weer bijna een half uur bezig geweest zonder echt verder te komen.
reden= ik weet wel dat er gebeld is(meerdere malen)dat het spul niet werkt C.Q. niet naar behoren werkt sinds de oplevering( maand 2)
in mijn achterhoofd weet ik dat het weer fout gaat oude(samsung) decoder werkt zonder problemen!
dus is het mij geheel duidelijk waar het wel aan ligt.
vanmorgen was dus eigenlijk een waarschuwing naar tele2 laatste kans!

we wachten weer af.
geduld wordt beloond (zie eerder)

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Ja, aanhouder wint, zullen we maar zeggen.
Toch fijn van je dat je zoveel moeite ervoor neemt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 klanten(service)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie