obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
ADSL verhuizen naar Tele2
peterd
Even de tussenstand; het is nogsteeds niet bekend wat er mis is gegaan. Er staat een code bij de aanvraag die niet bekend is bij de helpdesk buiten dat het om een soort blokkade gaat. Gespeculeerd wordt dat het aan de KPN ligt, maar zeker zijn we nog niet. De oplever datum van afgelopen vrijdag staat ook niet (meer?) in de computer. Ben gisteravond beloofd dat ik uiterlijk maandag teruggebeld wordt. Wordt dus maar weer afwachten.
 
cornfed
Is er iets bijzonders aan je ADSL abonnement van Xs4All?
ISDN of zijn er meerdere aderparen naar je ISRA toe?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
laziz
thanx cornfed
k heb ook mijn aanvraag door laten gaan vandaag alice opgezegd
nu maar afwachten begin october wordt geleverd en dan zien we wel
hoop dat de klachten van de rest wordt opgelost
thanx
 
cornfed
@ laziz

Houdt ons maar op de hoogte...
Wel een eigen topic daarvoor aanmaken. Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
peterd
Je bent psychisch begaafd geloof ik Wink Het blijkt inderdaad dat dit pand ooit meerdere telefoonlijnen heeft gehad en dat heeft kennelijk KPN volledig in de war gebracht, tenminste dat is de voorlopige aanname. De helpdesk is het nu aan het bevestigen en een oplossing aan het zoeken en zal vanavond terug bellen. Ik wacht nog even af maar het is al goed om ten minste een idee te hebben wat er aan de hand is. Ik zal de uitslag tzt nog even laten weten.

edit: tikfoutje..
Gewijzigd door peterd op 06 september 2010, 17:29
 
peterd
Voorlopig de laatste update; zojuist netjes terug gebeld zoals beloofd. Of KPN nu wel of niet de boosdoener was is nogsteeds niet duidelijk, maar de blokkade is opgeheven in ieder geval. Helaas betekent dat wel dat ik nog minimaal 2 weken zonder Internet zit, ook als er fouten gemaakt zijn is er geen uitzondering mogelijk kennelijk. Maar het is prettig ten minste een min of meer vaste datum te weten. Donderdag krijg ik de harde datum te horen. Heb al een beetje naar de verschillende UMTS aanbieders zitten kijken als tijdelijke oplossing, maar daar zit je geloof ik altijd minimaal een jaar aan vast.

Cornfed, enorm bedankt voor je reacties, beetje feedback helpt altijd relativeren ;)
 
cornfed
Bekend verhaal.
Tele2 wil je aansluiten, maar Tele2 weet niet achter welke aansluiting (aderpaar) je zit.
Daarom een blokkade tijdens de aanvraag.

Houdt ons maar op de hoogte.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
peterd
Omdat het me toch niet in de koude kleren ging zitten heb ik de helpdesk nog een paar keer lastig gevallen en uiteindelijk hebben ze me nu tijdelijk een mobiele verbinding kunnen geven, een G3 stick, tot het eind van de maand. Het heeft even wat zeuren gekost, maar uiteindelijk toch een nette oplossing. Ik kan het ding nog even geen stabiele verbinding laten maken, maar dat is vast wel op te lossen. ;)

De 22ste is inmiddels ook definitief bevestigd, dus ik ga er nu van uit dat het allemaal goed gaat komen! Zodra het modem echt staat zal ik het nog even laten weten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL verhuizen naar Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie