obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Ipad wifi tele2 modem
johnvanwessel
Goedendag allemaal,

Ik ben in het van een Ipad maar het lukt me niet om een verbinding met de Tele2 modem te maken. In het wifi menu van de Ipad is het netwerk zichtbaar maar ik blijf de melding "kan geen verbinding maken" krijgen. Gisteren al een half uur met een Tele2 dame aan de telefoon gehangen en alle instellingen nagelopen en vele mogelijkheden nagelopen, alles zonder resultaat. Voordat ik een acces point ga kopen wil ik jullie vragen of er iemand nog een tip heeft?
 
ckoning
Als je de beveiliging eraf gooit van de modem van tele2(wachtwoord) doet hij het dan ook niet?
Gewijzigd door ckoning op 03 september 2010, 15:21
 
cornfed
Kan je met de Ipad wel verbinding maken met andere netwerken?
En heb je zonder beveiliging (open) eens geprobeerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tommie
Het voordeel van de ipad is, dat de netwerk adapter gebruikt maakt van de 802.11a band. Hierdoor kan je op de 5GHz band een zeer stabiele verbinding realiseren, speciaal voor de ipad. Als je modem/router niet de 802.11a band uitzendt, zijn er access points die dat wel kunnen doen: ECB9500
Gewijzigd door cornfed op 14 oktober 2011, 11:53
 
cornfed
Prima tips, Tommie.
Ga zo door.

Ik heb die storende URL links naar een en dezelfde winkel maar verwijderd.
Als je het niet erg vindt...
Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bill
Voor advertenties moet je bij mij zijn. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ipad wifi tele2 modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie