obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Xbox 360 (slim) ziet draadloos laptop niet
ritchietomasouw
Nee weet ik Wink staat ook in andere topics over xbox vermeld Pfft mss moet je er toch een aanschaffen haha

Maar Ik kan media player niet configureren omdat hij de xbox 360 niet kan benaderen... Als ik media player probeer te configureren door de installatie code in te geven krijg ik de melding: "Kan de extender niet vinden" setup kan uw extender niet in het netwerk vinden

Dat is het vreemde.... ik zie wel de xbox 360 in mijn netwerkoverzicht, kan pingen maar niet koppelen via media center :S
 
cornfed
Media Center moet wel aanstaan. Niet Media Player..!

Check dit eens uit: http://support.xbox.com/support/en/us...mcxpc.aspx
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ritchietomasouw
Ja nee... bedoel ook media center; in media player hoef je ook geen licentie code op te geven.
 
cornfed
Misschien een betere site: http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/all...nloads.htm
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ritchietomasouw
helaas.. deze site en pagina ken ik al, niks helpt :S
 
cornfed
Als enige wat ik nog kan bedenken is of je alle benodigde services aan hebt staan.
Kijk eens in Service beheer of er niet een media center gerelateerde service uit staat.
Het kan ook een rechten kwestie zijn. Werk je vanuit een admin account?

Voor de rest is het moeilijk te zeggen waar het aan ligt. Ik heb geen Xbox.
Misschien dat een ander lid je meer kan helpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ritchietomasouw
UPDATE Smile

Ik heb het aan de praat gekregen.. echter nu heb ik de Xbox 360 niet met de kabel aan de router gesloten, maar via de wireless kaart in de Xbox 360. Dan wordt mijn laptop wel herkent door de xbox 360. Dus dat is al iets!

Echter is het niet handig om en mijn xbox en mijn laptop draadloos te laten kijken naar elkaar vanwege het streamen.

Maar zodra ik de kabel in de xbox insteek wordt mijn laptop niet herkent cq kan de xbox de laptop niet bereiken.

Het gaat om een Davolink Tele2 Router.

De instellingen op mijn laptop staan goed.. want een draadloze verbinding naar elkaar werkt.. dus moet het toch ergens in de router liggen???

Maar waar........?
 
cornfed
Misschien laat de switch in de Davolink niet alle verkeer door.
Probeer een fabrieksreset uit te voeren van de Davolink en test alles opnieuw.
Je moet wel alles opnieuw instellen in de Davolink.

Als laatste oplossing kan je een eigen draadloze router inzetten achter de Davolink.
Dan zet je het draadloze signaal uit van de Davolink.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox 360 (slim) ziet draadloos laptop niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie