obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
van het kastje naar de muur
moontjuh
We hebben sinds donderdag 2 september rond 15:45 geen internet telefoon en televisie meer. Dit is ontstaan nadat kpn (of dergelijke) hier aanwezig is geweest vanwege een internet aanvraag van een andere bewoner in het appartementencomplex.
Aangezien we vrijdag 3 september nog geen internet hadden hebben we contact met jullie opgenomen. Aangezien metingen niet goed waren hebben jullie een monteur ingeschakeld. Hierover is inderdaad op maandag contact opgenomen dat deze monteur op maandag 6 september tussen 14 en 16 uur zou langskomen. De monteur was rond half 5 hier (dus later als afgesproken, maar dat is nog te begrijpen) is maximaal 5 minuten aanwezig geweest. Heeft snel snel een kabel vervangen en is zonder iets te controleren weer verdwenen. (wat volgens bepaalde personen van jullie "geweldige"klantenservice niet normaal is)
wij zouden uiterlijk woensdag 8 september terug gebeld worden door tele2 of de storing verholpen was (terwijl wij dit op maandag avond reeds gemeld hadden bij jullie dat de storing nog steeds bestond). Woensdag 8 september niks van jullie vernomen dus 9 september maar weer een keer contact opgenomen met jullie klantenservice. Daar kreeg ik te horen dat jullie nog geen terugkoppeling hadden gehad van KPN en daarom niet konden bellen (terwijl dit wel afgesproken was en een beetje klantenservice dan alsnog zou bellen om dit te melden maar bij jullie dus niet).
Vrijdags belde iemand van tele2 op om te vragen hoe het met de storing was (niet opgelost dus). En maandag 13 september zou opnieuw een monteur contact opnemen en langs komen. De hele maandag gewacht maar geen monteur gezien.
Dus dinsdag maar opnieuw met alweer een mobiel nummer (want we moeten ja bij het modem in de buurt zijn ) contact opgenomen met jullie "goedkope" klantenservice. Er was een storing tussen de kast en onze aansluiting dus daar hoefde geen monteur voor langs te komen.
Vandaag 15 september maar weer contact opgenomen met jullie klantenservice (dit maal bij vrienden omdat het wel erg in de kosten gaat lopen om zo vaak mobiel te bellen. Waar we te horen kregen, dat het probleem opgelost was en we dus thuis het modem moesten resetten. Dus naar huis gegaan. En het modem gereset, maar nog steeds geen verbinding. Dus opnieuw gebeld met tele2. Dit was rond 21:30. De heer xxxxxxxxxxxx vertelde ons dat de kabel van de kpnbox in de kelder tot het modem maximaal 2 meter lang mocht zijn. Na onze beredenering dat deze kabel door Imtech (Ingehuurd door Tele2), bij afsluiting van ons abonnement bij jullie, aangelegd is kregen wij (inmiddels was het 21:50) van de Heer xxxxxx te horen dat we maar zelf deze kabel (tegen de uitdrukkelijke orders van de KPN monteur in) moesten vervangen en dat deze maximaal 2 meter mocht zijn waardoor wij dus ons modem buiten onze eigen woning moeten zetten. Dit kan niet de bedoeling zijn en daar bij was meneer xxxxx ook bijzonder onvriendelijk en wilde vooral van ons afkomen (bang dat hij moest overwerken? )

Via onze buurman die deze kabel nog in huis had om te testen deze kabel toch maar even vervangen en het modem in de kelder gezet (maar nog steeds geen verbinding)
Ondertussen is ons probleem nog steeds niet opgelost maar word onze frustraties plus de mobiele onkosten wel erg hoog.

Ik heb daarnaast donderdag 8 september ook een klacht gemeld via jullie site(antwoordgeval op jullie site) alleen een mail gehad dat mijn klacht ontvangen was en dat ik binnen 48 uur antwoord zou hebben. Hier vervolgens ook niks meer gehoord.

Bovenstaand verhaal kan volgens mij absoluut niet de bedoeling zijn van zogenaamde klantenservice. Ik noem dit eerder de klant van het kastje naar de muur sturen.

Dit bericht is natuurlijk niet getypt via mijn tele2 account want zoals u hierboven gelezen heeft werkt dit nog steeds niet.

IK hoop dat u misschien wel een oplossing weet voor mijn probleem. Al is het, dat u zegt, we ontbinden u contract. Want op deze manier is tele2 echt niet zo cheap (ja qua klantenservice wel(slechte service)) in geld zoals jullie in jullie reclames beweren.

Met vriendelijke groet,

Moontjuh.
Gewijzigd door cornfed op 16 september 2010, 00:28
 
cornfed
Twee opmerkingen aan je adres:

Je gebruikt steeds het woord 'jullie'. Daarmee richt je je aan ons (het forum).
Wij zijn niet van Tele2! Wij zijn een onafhankelijk GEBRUIKERSFORUM!

Namen van Tele2 medewerkers worden niet publiek gemaakt op het forum!
Iedereen heeft recht op zijn privacy.



Voor de rest is het inderdaad een tragisch verhaal.
Misschien dat Tele2 Webcare hier wilt reageren op je relaas en zo je kan helpen.
Gewijzigd door cornfed op 16 september 2010, 00:33
 
jpt
ik heb ongeveer het zelfde geval meegemaakt met een verhuizing van mijn moeder naar een ander apartementen complex.
was geen tele2 maar een andere provider.
de aansluiting was twee apartementen verder gerealiseerd i.p.v. bij mijn moeder.


fout van de afsluiting ligt niet bij tele2, maar bij kpn of de door hun ingehuurde vakmensen. wat niet inhoud dat tele2 wel degelijk moet zorgen voor de oplossing van dit probleem(er was een werkende verbinding)
een beetje monteur had hier de lijn uitgemeten (soort pieper)binnen het gebouw maar ook in de wijkcentrale. er is een verkeerde schakeling gemaakt na een aanvraag van een andere bewoner.
bijkomend probleem is het verschil in bouwtekeningen en de codering die kpn hanteert op de bedrading zeker in complexe apartements gebouwen.

jammer dat je dit forum ziet als verlengstuk van tele2(hoewel begrijpelijk met deze frustratie)klanten(service) tele2 kan je heel moedeloos van worden.


GRTS
 
moontjuh
Oeps sorry inderdaad even in al mijn frustraties er van uit gegaan dat dit bij tele2 hoorde.

Dit verhaal is inderdaad geschreven nadat ik meneer xxxxx aan de mobiele telefoon gehad had. Bedankt dat jullie de naam weg gehaald hebben.

Ik hoop inderdaad dat tele2 webcare wilt helpen en we toch iets verder komen met ons probleem.

Jullie in ieder geval al bedankt voor de reaktie.
 
jpt
moontjuh
toch zou ik hoe frustrerend ook! nog eens kontakt opnemen met de klanten(service)
(nogmaals)uitleggen dat de gehele instalatie gedaan is door een via tele2 ingehuurde monteur.en is aangelegd volgens tele2 normen!
(dus niets rommelen met kabels en afstanden israpunt)
dat dit probleem is ontstaan na werkzaamheden van kpn t.b.v. een andere bewoner in jullie complex.je hebt namen van mensen met wie je eerder gesproken hebt dit moet allemaal in het computer systeem staan(alles wordt bij gehouden)
aangezien alles heeft gewerkt tot het moment van de monteur(zoals je beschrijft) ligt daar de fout.
oplossing lijkt mij dat tele2 weer een monteur stuurt die ook daadwerkelijk gaat meten waar de fout zit! dat meten gaat vrij makkelijk (dus moet geen probleem zijn)
vooral rustig blijven de medewerkers doen ook maar wat hun is opgedragen.
andere optie is een brief schrijven alleen dat duurt ook lang ong.10 dagen

frustaties m.b.t deze klanten(service)weet ik alles van.
bij tele2 gaat het goed of niet. bij dat laatste ben je aan de beurt!
dit geld zo een beetje voor alle providers.(ik heb ze slechter meegemaakt)
enige troost=dat het via tele2 soms nog wel goed komt.

GRTS
Gewijzigd door jpt op 16 september 2010, 11:08
 
moontjuh
Gister maar inderdaad weer contact opgenomen met de klantenservice en het blijkt dat er ook mensen die wel de moeite nemen. Gister een meneer aan de telefoon gehad die ons probleem serieus nam en vanalles ging uitzoeken en ons in de loop van de de dag terug zou bellen. En inderdaad hij belde binnen een uur terug nog wat dingen doorgenomen en hij zou dan later op de dag nog een keer terug bellen. Dat deed die dus ook weer. (dus alle lof voor deze medewerker)
en er is een afspraak door deze medewerker gemaakt dat er vandaag een monteur langs zou komen.

En net een monteur van kpn aan de telefoon gehad die tussen 2 en 4 langs zou komen... Dus er is vooruitgang... We wachten nog even af en het vervolg zal ik hier ook laten weten. Grin

daarnaast een complimentje aan Danielle van Webcare die hier meeleest en het probleem wil behandelen.

groetjes Moontjuh
 
jpt
perfect geregeld tot nu toe!

en ja ook ik heb wel goede klanten(service)medewerkers getroffen
maar worden helaas zeldzaam(vasthouden tele2)

inderdaad als webcare er zich mee gaat bemoeien gaat alles beter.

en nu afwachten wat de monteur doet.

hoop het juiste zodat jullie weer een werkende verbinding hebben


GRTS
Gewijzigd door jpt op 17 september 2010, 12:19
 
moontjuh
de monteur is geweest. Nam zich alle tijd. En bleek dus inderdaad iets mis te zijn met de kpnbox hij heeft alles omgeleid naar een andere aansluiting en nu doet het gelukkig weer zoals het hoort. Complimenten aan deze kpn monteur plus voor de servicemedewerker bij tele2. Die volgens mij een uitzondering is daar. Smile

groetjes
 
jpt
jammer dat je hier geen namen mag noemen (ook niet doen)
zou makkelijk en goed zijn voor ons allemaal naar die medewerker vragen
weten we tenminste dat we goed geholpen worden!

er zijn er meer die het goed doen maar een groot aantal is uitzendkracht met een paar weken interne opleiding en dan in het diepe!

vergeet ook webcare niet welke op de achtergrond ook een aandeel in deze goede oplossing heeft.(hoe zij het doet weet ik niet maar er wordt schijnbaar direkt aan de juiste touwtjes getrokken)
het kan dus nog steeds!

jammer dat dit zelfde niet in 1x kan

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van het kastje naar de muur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
adapter ruis bij tv-kastje Algemeen : 2 06 jan 2015
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Advertentie