obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Niet eens 1 dag verstap Tele2 en nu al DRAMA
ellebel2010
Vanaf 17-09-2010 zou ik een vlekkeloze overstap krijgen van UPC naar tele2 maar wat ik ook gehoopt had er is tot NU toe niets van terrecht gekomen en nog nooit baalde ik zo dat ik deze stap gemaakt heb omdat ik echt dacht dat ik hier goed aan deed.
Ik ben al vanaf gisteren ochtend bezig om tele2 te kontakten
via een virtuele assistente plaatste ik mijn probleem mbt aansluiting etc en ik stelde een terug bel verzoek in, want na diverse mailen geprobeerd te hebben om kontakt met tele2 te leggen via het 0900 nummer is mijn beltegoed bezweken en helaas heb ik niemand gesproken want de verbinding is meer dan 4 keer verbroken Angry
Mijn telefonie werkt nog steeds niet en mijn internet verbinding is nog never nooit zo traag geweest in al die jaren
Mijn TV doet ook vreemd en iedere keer komt er een LOADING programma tussen het beeld (blijkt denk ik dat tele2 nog steeds bezig is met de overstap of zo) Zwaar irritant.
nadat ik mij had aangemeld bij Tele 2 vorige maand bleek er een onderzoek hier in amsterdam te zijn mbt klachten over tele2 (enquette) en ik dacht "ach dat zal toch niet"
Nu denk ik ..... ik zal maar meedoen met dit onderzoek want als het nu al begint dan staat me wat te wachten

Ik vraag me nu af ...... zijn er meer mensen met deze klachten of ????
 
kobus1960
Het gaat meestal vlekkeloos, niet altijd, zoals bij elke ISP.
Enige wat je kunt doen is nogmaals alles goed controleren of alles
goed aangesloten is zoals voorgeschreven in de papieren die je van
Tele2 hebt gekregen, Begin desnoods even helemaal opnieuw.
Sorry, een standaard verhaal. Frown
Verder ben je echt aangewezen op de helpdesk, óf een deskundige kennis.
Verwacht in het weekend geen aktie van Tele2, dat is uit de vele reacties
hier wel gebleken.

Edit; 2e post van gelijke strekking verwijderd, dubbelposten is niet toegestaan.
Gewijzigd door kobus1960 op 18 september 2010, 09:58
 
ellebel2010
hi Kobus
Thnx voor je reactie
het is gewoon balen want alles is al meerdere malen doorlopen en neeniet door mij want ik snap er niks van Smile En zoals tele2 zegt hoort t in 3 simpele stappen te zijn, nou uhhh niet voor deze mama hoor

any way .... ik was er al bang voro dat t weekend niets zou gebeuren en daar flip ik enorm van
Ik las ergens anders dat het enkele dagen kon duren voordat de telefonie zou aangesloten worden maar daar zou je dan een schrijven van hebben moeten gehad van Tele2.
Nou... ik heb never nooit iets ontvangen en als ik dit had geweten dan had ik zoiezo niet aan de overstap gedacht want ik kan mijn tel niet een paar dagen missen.
Het is vreselijk balen en de service is allround belachelijk want niet iedereen kan 0900 nummers bellen en ik helemaal niet want mijn vaste lijn doet het niet dankzij tele2Angry
een pagina laden van internet kost me soms 1 minuut ...nahhhh kan tochniet !!
maar goed... we wachten
 
Svubeqak
Lijkt erop dat je het modem niet hebt aangesloten op het IS/RA.
 
cornfed
Geen overlap met UPC geregeld? Dat is altijd onverstandig.
Als je van kabel naar ADSL ovestapt of vice versa, kan je daar mooi gebruik van maken.

Hoe heb je het modem aangesloten?
En zit hij aan het hoofdaansluitpunt?
 
ellebel2010
ja heb ik geregeld de overlap met upc nr tele2
de modem is gewoon goed aangesloten en zit idd aan het aansluitpunt
voor de rest weet ik weinig want een kennis hielp me hierbij maar die is nu niet aanwezig maar naar zeggen is alles goed aangesloten
meerdere keren gereset etc maar ook dat werkt niet
snap er ook nix van hoor
vanmiddag komt iemand langs en gaan we weer alles nalopen
alle tips zijn welkom :-)
 
cornfed
Wij kunnen weinig doen zonder informatie van jou kant.
Er staan twee vragen in mijn vorige post. Daar begint het altijd mee.
 
wallia
Heb zelf alles door een Tele2 monteur laten doen, tv, tf en internet. Hij was een kleine 2 uur bezig en alles deed het. Eerst nog wat haperingen en snerpende geluidjes, maar dat lag aan Tele2 zelf. De monteur heeft alles keurig geinstalleerd incl. aan de wand bevestigen van de modem en het was gratis, omdat we een nieuwe klant waren. Na de up-date doet alles het prima.
 
cornfed
Je moet ook je oude nummer doorschakelen naar je nieuwe nummer.
Dan ben je direct weer bereikbaar op je oude nummer.
Dan kan alleen als je nog kunt bellen via het oude nummer.
Is het oude abonnement al weg, is het te laat daarvoor.
Gewijzigd door cornfed op 22 september 2010, 22:24
 
monica
Bij ons is de overstap zeer slecht verlopen, ik heb nachtmerries van dit bedrijf. Een medewerker of van Tele2 of KPN heeft de fout gemaakt de hele telefoonlijn op te zeggen. We hebben dus in het geheel geen aansluiting meer geen Telefoon en geen Internet. Als bedrijf zijn de problemen enorm. Je zou service verwachten, maar je krijgt een grote mond aan de lijn van medewerker die jou het probleem vinden. KPN geeft aan dat 1 telefoontje voldoende is om het probleem op te lossen, maar Tele2 weigert dit, nee ze bellen wel om een nieuwe wensdatum door te geven, ipv 10 dagen wordt het 15 november en nu wordt het 15 december. Volgens KPN bepaald Tele2 deze datum.

ER is geen klachten mogelijkheid, geen email, faxnummer werkt niet en zelf de link in de e-mail van de klacht geeft gelijk aan dat deze link al gebruikt is en een klacht niet mogelijk is.

NOOIT NOOIT NAAR TELE2

NU rest mij alleen nog een gang naar de rechter om een dwangsom per afgesloten dag te laten vaststellen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet eens 1 dag verstap Tele2 en nu al DRAMA', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie