obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage)
henkvandermaten
Sinds enkele dagen kan ik met mijn FTP-programma geen gegevens van mijn website meer upoaden naar ftp.members.tele2.nl/gebruikersnaam
Ook al een ander programma gebruikt (firezilla) maar het probleem blijft.
Bij de telefonische helpdesk van tele2 kon ik niet verder geholpen worden....Sad
Wat is het probleem? Is het poortnummer veranderd of het adres?
Uitschakelen firewall etc. hielp ook niet.
in mijn FTP-programma heb ik niets veranderd.
Van de ene op de andere dag geen verbinding meer.


Henk van der Maten
xxxxxxx@versatel.nl
www.xxxxxx.nl
Gewijzigd door cornfed op 18 september 2010, 23:00
 
cornfed
Ik heb je website en e-mail gemaskeerd.
Normaal gesproken is het niet de bedoeling om e-mail adres en website publiekelijk te vermelden.

Als dat wel de bedoeling van je was (met alle veiligheidsrisico's), moet je me een PB sturen.
Dan herstel ik het weer.
 
henkvandermaten
Merci. Ik ben, blijkt nu, een nog onervaren forum-gebruiker....Wink
 
cornfed
Geen probleem. Hoort bij het takenpakket...Wink
Ik zelf kan je niet goed helpen met je probleem. Maar er is vast iemand anders die dat wel kan.
 
kobus1960
Vul voor serveradres in ftp.home.XXXXXX.nl
Waarbij XXXXX voor je provider staat, dus tele2 ,versatel of zonnet.
Gebruik je username en wachtwoord om in te loggen, zo moet het werken.
Ze werkt het bij mij wel, net even getest.

Edit; bij filezilla hoef je zelfs geen poort in te vullen.
Alles invullen in werkbalk boven, snelverbinden en het werkt (hier op die manier).
Gewijzigd door kobus1960 op 20 september 2010, 14:26
 
mx1020
Hallo,
Ik heb een aantal pogingen gedaan om in te loggen in ftp.members.tele2.nl alleen lukt dit niet met mijn account naam en ww. Ik heb diverse keren gebeld met tele2, en ik heb de indruk dat die figuren niet in de gaten hebben voor wie ze werken, of wat ze daarvoor moeten weten : Na het verkeerd spellen van mij gebruikers naam, die in de meeste gevallen bestaat uit je achternaam en voorletters, is ook een alternatief account ook verkeerd gespeld, zijn dus beide niet bruikbaar als email adres, van het tweede email adres heb ik geen wachtwoord, dat wilde ze me niet geven, dat moest ik uit zoeken op de site, wat niet werkt. En nu dit, het bestaat wel dit ftp adres maar ik kom er met mijn gegevens niet in, terwijl die wel werkt op de site van tele2. De man aan de telefoon zei dat het verstrekken van informatie over ftp adressen ook die van tele2 niet onder hun taak behoort. Terwijl er duidelijk overal vermeld staat dat dit internet pakket incl. email en webpage/homepage is. Nou daar wist die sukkel niets van en ook de collega’s wisten van niets. Het is duidelijk dat tele2 bezuinigd om zijn extra’s, zo iets kan toch niet zo maar, ik heb recht op een pakket zo als het wordt aangeboden, daar betaal je immers voor! Kan iemand me hierbij helpen?

Cry
 
kobus1960
Probeer deze eens?

ftp://ftp.home.versatel.nl
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mx1020
Hallo,
Ik heb al alles geprobeerd, versatel, zonnet en zelfs tele2 op verschillende manieren. Ik kan maar een conclusie trekken : er is helemaal geen ftp voor tele2!!! Dus de website die ze beloven hebben ze stiekem weg bezuinigd. Ik ga er dan ook werk van maken. Ook zit ik dus met 2 niet bruikbare mail adressen. Ik ga een account nemen bij https://www.klachtenkompas.nl/ mocht daar geen reactie op zijn ga ik een andere provider zoeken. Wel jammer want met de internet en telefoon aansluiting ben ik wel te vreden, maar die service, die is ronduit zeeeeeeeeeer slecht.Boxing
 
ShakerNL
De webruimte is helemaal niet wegbezuinigd. Sterker nog, ik heb een website draaiende op de Tele2 host. Met FileZilla kom ik gewoon in de ftp server. Host: ftp.home.versatel.nl
tele2
 
kobus1960
Mooie aanvulling, als Tele2 gebruiker heb je wat inventiviteit nodig,
dat is waar, maar je krijgt je webspace. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Advertentie