obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
2 decoders werken niet juist samen
Geoff
Goedenacht,

Ik heb sinds kort digitale televisie van Tele2.
Het installeren en gebruiken van de 1e decoder leverde geen problemen op. Echter nu ik de 2e decoder op een andere televisie heb aangesloten en geconfigureerd, werkt de eerste niet meer. Deze kan ik niet meer inschakelen. Als ik vervolgens de stroom eraf haal en er opnieuw in plug, start hij op, configureerd hij en werkt weer als normaal, maar..... dan werkt de 2e decoder niet meer!

Deze twee werken dus niet samen.. Als de 1e werkt, werkt de 2e niet en andersom.
Iemand die mij hierbij kan helpen?

bvd
 
cornfed
Hoe zijn de decoders aangesloten op de Tele2 router?
Gewijzigd door cornfed op 22 september 2010, 00:16
 
Geoff
De eerste decoder zit ingeplugd in het eerste gereserveerde poort. Poort 1? en de tweede in poort 2?

Als je begrijpt wat ik bedoel... Smile
 
cornfed
De decoders zijn goed aangesloten.

Dan gaan mijn vermoedens uit naar Tele2.
Er is maar één decoder aangemeld aan de streamserver. Daarom kan er maar één tegelijk functioneren.
Even bellen met Tele2 morgen.
 
Geoff
Daar was ik al bang voor. Gaan we morgen maar bellen.

Bedankt voor het snelle advies!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 decoders werken niet juist samen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie