obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
opzeggen tele2 wegens storingen
zvonkojr
vraagje aan de kenners:

ik heb constant storingen, echt heel erg, tele2 aan de tel gehad maar er is geen klik tussen ons... ze kunnen het simpelweg niet verhelpen, ben het echt zat, ik moet voetbal kijken met een kastje van kpn,ongekend! ik betaal 50,00 p/maand???dit kan toch echt niet? mensen help mij, is het mogelijk om het contract op te zeggen, ik heb een tele 2 contract van 2 jaar, maar wie kan mij helpen, please!!! hoe pak ik dit aan?

bedankt alvast! (en sorry als dit onderwerp er ergens al tussen staat, ik kon hem niet vinden)

groeten,
 
cornfed
Contract opzeggen betekent dat je het contract gaat afkopen. Dat is de resterende maanden à zoveel euro.
Niet bepaald goedkoop.

Wat je wel kan doen is Tele2 in gebreke stellen.
Schrijf een aangetekende brief dat je een oplossing wilt van Tele2 binnen één maand na datum.
Als dan nog steeds dezelfde problemen zijn, vraag je om het contract te beëindigen.
Tele2 kan dan niet leveren waar je wel voor betaalt, dus einde contract.
Gewijzigd door cornfed op 29 september 2010, 21:59
 
zvonkojr
bedankt ga ik doen!

grtz,
 
zvonkojr
Dank je!

ik ga dit ook zeker doen, want dit kan echt niet meer, is het mogelijk om op terugwerkende kracht mijn abb kosten terug te krijgen?

thanks!
 
kobus1960
@Caalrami.
Is het jou bekend dat bij Tele2 alle telefoongesprekken opgenomen worden voor eigen gebruik?
Dat Danielle zelf heeft gerefereerd aan opnames van die gesprekken in een geschil met een klant?
Dit is allemaal leesbaar op dit forum. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Tele2 gebruikt de gesprekken regelmatig.

Bron; zeer goed ingelicht Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tr1bal
Ik heb vandaag Tele2 gebeld om mijn complete pakket van televisie, internet en telefoon op te zeggen. Ik zit sinds mei 2009 bij tele 2 en sinds mei dit jaar heb ik televisie erbij gedaan.

Aangezien televisie niet goed werkt en dit een totaalpakket is, wilde ik alles opzeggen. gelukkig was dit mogelijk met een maand opzegtermijn. dus per 4 november een andere provider.

in tegenstelling tot Telfort, krijgt tele2 een dikke pluim hiervoor!
 
Tr1bal
tja als de bevestiging binnen is dan is het voor mij afgewikkeld..
 
Tr1bal
Vandaag de brief binnen gehad: "Hierbij bevestigen wij de opzeggeing van uwv Tele2 Internet, Bellen en TV actie abonnement"!

Fijn.
 
zvonkojr
beste,

ik heb de brief opgemaakt en aangetekend verzonden op de 30e is het nu afwachten? of moet ik bellen, ik heb ze in gebreke gesteld en gezegd dat ze als ze het niet oplossen binnen een maand ik het contract wil ontbinden.

bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzeggen tele2 wegens storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie