obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
storing Hoogerheide vaste telefonie vanaf 12 mei 2007 tot ........
zonnebloem
Gisteren ontdekte ik dat ik telefonisch onbereikbaar was. tele 2 beloofde het snel op te lossen..........
Nu 2 dagen verder en nog steeds niet bereikbaar via vaste telefoon....SadSadSad
 
Bill
Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Misschien heeft iemand hier nog tips!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
zonnebloem
10x gebeld met tele2. De klantenservice zegt daar dat ik beter een business aansluiting kan nemen want dan wordt het probleem sneller opgelost. Nu duurt het nog even want ze kunnen de storing niet vinden.....fijn he ??!! Wordt hier super sjaggie van !!Shock
tele2 zegt nu niets te kunnen doen............ben dus al 5 volle dagen niet bereikbaar!!!!Shock
 
Bill
Lijkt erop dat de KS geen antwoord heeft en onzin zit uit te kramen.

Heb je aangedrongen op 2e lijns personeel. Dit zijn de technische jongens.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
zonnebloem
Yes, na 5 dagen wachten blijkt nu op woensdagavond 22.48 dat ik weer telefoon heb...........nee tele2, hier wordt ik niet vrolijk van dat dit zo lang heeft geduurt.Frown
Maar ja.........we zijn weer bereikbaar (voor zolang t duurt dan tenminste)Wink
 
Bill
... Daar wordt ik niet vrolijk van ..... Toevallig de Smaakpolitie gezien??? Dat is daar een veel gehoorde uitdrukking.

Hier richten we de Verbindingpolitie op! Is kijken of we vrolijk worden! Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing Hoogerheide vaste telefonie vanaf 12 mei 2007 tot ........', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 apr 2015
Advertentie