obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
wachtwoord vergeten
mayajanssen
Hoi,

Ik weet mijn zonnet-wachtwoord niet meer. Thuis niet zo'n probleem (outlook vraagt er niet om) , maar natuurlijk wel als ik m'n webmail wil gebruiken.

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Ik heb het proberen op te zoeken maar kan het niet vinden.

Via de website van tele2 kom ik niet verder. Op de inlogpagina staat een knop 'wachtwoord vergeten' maar als ik daarop klik kom ik nergens (klantenservice algemeen, maar niets over wachtwoorden).
Via de link op deze site ook niet, hij herkent mijn mailadres niet eens.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,
Maya
 
Wout
Kun je in outlook bij je email instellingen de bolletjes of sterretjes van je wachtwoord zien??

In dat geval kun je met een truukje je wachtwoord zichtbaar maken. Dan kun je ook je webmail weer gebruiken.
 
mayajanssen
Hoi Wout,

Bedankt voor je reactie.

Die bolletjes zie ik inderdaad. Ik hoor graag dat truukje om het wachtwoord zichtbaar te maken!

Bedankt weer!

Groet,
Maya
 
Wout
Het is gemakkelijk zelf te vinden en nog gratis ook!

Ik heb onderstaande link voor je van google met de zoekresultaten van asterix password revealer.
http://www.google.com/search?ie=UTF-8...20revealer

Daarmee zou je eruit moeten kunnen komen.
 
mayajanssen
Ik ga het vanavond thuis gelijk proberen, super bedankt!

Groet,
Maya
 
Wout
Ben benieuwd of het gelukt is!Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachtwoord vergeten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
hoe wachtwoord instellen draadloos internet. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 21 aug 2011
wachtwoord mail kwijt Algemeen : 2 01 feb 2011
wachtwoord Helpdesk : 11 19 dec 2010
wachtwoord Algemeen : 2 08 feb 2010
Advertentie