obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
OPROEP TELE2 voor TV kwaliteits-enquête
cornfed
Tele2 is van plan om een panel samen te stellen van klanten die gebruik maken van tv via Tele2 en die bereid zijn om een
vragenlijsten in te vullen over de tv dienst en mogelijk in een later stadium ook mee willen doen met testen van beta releases e.d.

Dus als je denkt, dat is iets voor mij, dan geef in een PB aan Bill (onze Oppersysteembeheerder) http://tele2.gebruikers.eu/profile.ph...p?lookup=1 je naam en adresgegevens als ook het Tele2 klantnummer door. Die gegevens sturen we naar Tele2.
Dan dan wordt je ook automatisch lid van de "Tele2 gebruikersgroep" op het forum als Tele2 met je in zee gaat.

Doel
Tele2 wil graag in contact komen met expert-gebruikers die bereid zijn om mee te werken aan een Tele2 tv kwaliteits-enquête.
Deze informatie wil Tele2 actief gaan gebruiken voor productontwikkeling van Tele2 TV.

Profiel
We denken in eerste instantie aan 10 gebruikers die intensief Tele2 tv gebruiken, kritisch zijn en concrete creatieve ideeën met Tele2 willen delen.

Opzet expert enquête
In deze enquête zullen de volgende aspecten aan bod komen:
- hoe ervaren de expert-gebruikers de huidige kwaliteit en functionaliteit
- welke aspecten van de dienst worden positief gewaardeerd
- wat zijn de belangrijkste verbeterpunten ?
- wat moet Tele2 doen om de gebruiksvriendelijkheid van de dienst te verbeteren

Planning
Doel is om de enquête naar expert-gebruikers te sturen in de week van 25 Oktober

Vervolg
Tele2 wil graag met deze expert-gebruikers in contact blijven voor o.a. feedback, testen van nieuwe productreleases en het mee blijven denken over verbeteringen van Tele2 TV.
Met uiteindelijk doel na de enquêtes online met elkaar te blijven communiceren binnen een Tele2 omgeving.
 
wallia
Sorry, zal wel aan mij liggen, maar ik kan maar niet aan de PB van Bill komen, laat staan dat ik mij kan aanmelden!Frown
 
wallia
OK, bedankt!
 
cornfed
Je moet je ook van te voren inloggen. Anders zie je het PB linkje niet.
Gewijzigd door cornfed op 23 oktober 2010, 17:03
 
wallia
Heb het gezien, maar het is inmiddels ok, bedankt!
 
cornfed
De oproep is niet meer geldig.
Daarom dit topic gesloten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPROEP TELE2 voor TV kwaliteits-enquête', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie