obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Admin toegang voor de Comtrend router
klubbheads
Ik heb ok datum 2008 en 2009,

Edit MOD; Codes verwijderd, ging om onderstaande afbeelding

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 03 2012 11:39:18:
Hebben Jullie ook toegang tot menu:

5a6d6bbee5230864m

Ik geb gekreigen paar weeken geleiden.

P.S. sorry maar mij nederlands is niet perfect.
Gewijzigd door kobus1960 op 04 januari 2012, 12:31
 
cornfed
Wat is je vraag nu precies?
En wat moeten we met al die code doen? Waarvoor is dat?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
klubbheads
Mij erste post is Geplaatst op 13-11-2011 01:11

Je kun zien menu,die wat normal wij zienen niet.
2te post is met foto van gestern,mij vraag is hebben jullie ook toegang tot die menu.

Gr.

Klubbheads
 
kobus1960
Ja, daar heeft iedere gebruiker van dat modem toegang toe.
Gewoon met admin/admin of aangepast naar eigen believen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
klubbheads
ook als user/user?
 
kobus1960
Zoek de verschillen als je op die manier toegang hebt. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
klubbheads
Bedankt voor de informatieWink
 
BadabingNL
Dit werkt ook voor DV2051's ? Zelfde types. Wordt echt gek van die stomme modem alleen zodat me buurman goed WiFi heeft mag ik die modem resetten.
QC8200 | 6GB | Intel X25-M SSD | CM 690 II | 4.5TB | ATi 4850 | 22""
 
kobus1960
Ja, admin/admin of user/user na een fabrieksreset.
Initknopje achterzijde 10 sec. ingedrukt houden. (met stekker erin).
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
S-Schwarz
Hallo,

Helaas heb ik dit topic te laat gevonden, pas nadat ik erachter kwam dat de admin toegang gelocked was door middel van een update. Ik vroeg mij af ofdat een factory reset de oude firmware terug zou zetten (ga er van uit van niet)? Gezien mijn contract periode er nu bijna op zit (nog 1 maand) zou ik er anders voor moeten kiezen om toch naar een andere provider te gaan waar ik een modem krijg waar ik wel gewoon alles kan instellen zoals bridge functie etc. Ik zit nu al bijna een jaar met een setup die matig werkt en zeer frustrerend is omdat om de zoveel tijd dhcp en wifi toch telkens weer aangezet worden, terwijl dit voor problemen zorgt in mijn domein en dus weer extra werk vereist om de problemen te verhelpen.

Heeft iemand er ervaring mee om de root toegang te krijgen via Tele2 als men zegt over te stappen naar een andere prodiver? Ik weet wel dat zij zelf toegang hebben tot de volledige admin interface omdat ik een keer aan de telefoon zat met een van hun tech support medewerkers om te vragen ofdat ze de dhcp functie en andere settings konden instellen. Dit was voor hun wel mogelijk (ook al worden deze settings gereset om onbekende redenen, firmware update?).

Alvast bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Admin toegang voor de Comtrend router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie