obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Admin toegang voor de Comtrend router
boyette
welke link is dat?
 
cornfed
http://192.168.1.1/backupsettings.cgi
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
boyette
dan krijg je:

Message

Invalid Session Key, please try again
 
cornfed
Dan werkt dat niet.
Helaas.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
nillizpower
Vanavond met succes in kunnen loggen met het bekende root wachtwoord van de Comtrend1 modem/router. Vervolgens de username en wachtwoord kunnen achterhalen, wachtwoord is BASE64 dus moet je nog wel even om (laten) rekenen naar UTF-8. Vervolgens met deze gegevens en de overige gegevens een succesvolle en stabiele verbinding tot stand kunnen brengen. Mijn nieuwe modem/router is nu een TP-LINK TD-W9980
 
cornfed
Dat die oude inloggegevens nog steeds werken...Thumbs Up

Met welke VDSL instellingen heb je TP-Link aan de gang gekregen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
gr_szs
Allereerst bedankt voor de info in dit topic, ik heb er veel aan gehad.

Vandaag is mijn tele2 adsl geactiveerd en heb meteen het comtrend Vi3223u moden vervangen voor mijn fritzbox, werkt prima (ik heb een alleen-internet abo).
Installatie op de fritzbox: in de dsl instellingen annex A selecteren, gebruikersnaam en ww invoeren (als in het comtrend modem), de rest heb ik op auto detect laten staan, werken. De DSL performance is zo'n beetje hetzelfde als met het comtrend modem.

Thnx!

BTW
Bij mij werkte http://192.168.1.1/backupsettings.conf
 
cornfed
Had je ook de admin login uit de startpost eens uitgeprobeerd?
Werkt dat nog?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mockermar
Hey everyone. I was able to get full admin access to COMTREND VI-3223u router. In a nutshell, you push modified config file to reset admin password.

If you are interested and want to try it for yourself here is the article: http://www.ifnull.org/router_full_access
 
abmg
Kan bevestigen dat dit werkt!

Ik heb deze modem/router, gebruik hem verder niet, ligt op zolder omdat ik een Fritzbox gebruik, maar om bovenstaand bericht tevoorschijn gehaald.

De link 192.168.1.1/backupsettings.conf werkt. Ook nadat er een verbinding met Tele2 is geweest. In het bestand vind je ook, als er een internet verbinding is de versleutelde inloggegevens voor het netwerk. @3p.versatel.nl en base64 encoded wachtwoord.

Eén opmerking: de user naam ADMIN_ACCOUNT_1 is niet geldig. Op 192.168.1.1/password.html vond ik dat voor mijn Comtrend
"The user name "t3l32C0r31n3t" has unrestricted access to change and view configuration of your Broadband Router."


Dit is dus nog simpeler dan de "Davolink methode"!

Thanks to mockermar!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Admin toegang voor de Comtrend router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie