obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 forum
toetsie
Danielle is echt snel, binnen 20 minuten heb je een reactie.
Op dit forum duurt het soms dagen voordat je een reactie hebt.
ex Tele2, nu Ziggo
 
leeg
@kobus
Kijk eens mijn profiel op het officiele forum van tele2.
 
kobus1960
Ziet er goed uit Emiel Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
Ja t is meer een reclame profiel geworden haha.
De crew van tele2 heeft echter nog niks gezegt erover.
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik sinds begin dit jaar actief op het internet op onder andere fora en Twitter om klanten van Tele2 te helpen. Omdat er vanuit onze klanten een actieve behoefte is om vragen via internet te stellen, heeft Tele2 haar service uitgebreid met een eigen forum.

Vanuit Tele2 willen we echter zoveel mogelijk mensen helpen, dit betekent dat ik ook actief zal blijven op andere fora waaronder natuurlijk het Tele2 Gebruikers forum.

We blijven er dus hard aan werken om ook op het Tele2 gebruikersforum iedereen te helpen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
leeg
danielle reageert wel fast op je problemen maar de afhandeling duurt wel evenSmile
zo af en toe.Cool

vanaf schoolpcCool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 forum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie