obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Modem settings Tele2 20MBit lijn
loetje
Hi all,
Van de week teleurgesteld met een doe het zelf pakket (Inet, bellen en ty van tele2) zonder modem :S

Zelf als een gek een linksys aangeschaft en getracht contact te maken met mijn reeds technisch opgeleverde Tele2 ADSL lijn...... Dat heb ik te makkelijk gedacht, want we hebben hier te maken met TELE 2 Sad

Krijg geen internet, omdat er waarschijnlijk een mac adres filter op het netwerk van hun zit.

Contact gezocht met het "callcenter" aka tele2 helpdesk en totaal geen andere opties als wachten op modem. Mac adres van mijn modem die momenteel op de post is willen en kunnen ze mij niet geven.

Of ik gebruik maak van bbnet of versatel was een hele rare vraag van mij die ze wederom niet konden beantwoorden. (deze gegevens heb ik nodig om mijn modem correct te configureren, lees; 0,32/0,35 en PPoE of routed.

Zijn er specilisten die mij verder kunnen helpen?

NB. de Davolink modem pagina reeds bestudeerd, echter is de info daar verouderd,

Met vriendelijke groet,


Een frustie TELE 2 user
 
kobus1960
Davolink router vervangen
Op dit topic zijn goeie resultaten geboekt. Heb je die al doorgenomen?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Er is een netwerk login.
Je hebt dus een usernaam en wachtwoord nodig.
En die is geheim. Tele2 geeft die aan niemand.

Zonder Davolink kan je niets met je verbinding.

EDIT:
Bij bovenstaande topic is een Davolink vereist. TS heeft geen Davolink.
Gewijzigd door cornfed op 28 oktober 2010, 21:14
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Oh, oke, excuses. Waar woont loetje, als het in de buurt van 2951 mag
ie met alle plezier zo'n ding even lenen van me.
Compensatie voor foute verwijzing zullen we maar zeggen Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
loetje
ok duidelijk thanks guys....

Die linksys ga ik dan maar ruilen.

Wel apart van TELE 2, lijkt mij een regel met uitzondering die weinig providers hanteren.......

Zag net op track en trace dat pakketje met modem in het sorteercentrum is, ik hoop modem morgen te hebben.

Thanks !
 
loetje
ohh lol je zit in de buurt van 010? of was het nah 10-0 ? Pfft
ik kom uit 023 haarlem... heel lief aanbod maar koop anders wel ff 1 in Amsterdam (markplaats) als pakket er morgen niet is....
 
kobus1960
Club uit 010 10e wedstrijd, seizoen 2010, 10e maand, 10e minuut met 10 man, verlies met 0-10.
Zoiets?? Pfft Nee hoor, boeit me niet, en het is 078 !!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
hee een 023 mensje Grin
023 for live people Cool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem settings Tele2 20MBit lijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Settings for FritzBox Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 14 13 mrt 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie