obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Helaas ...
Anaxa
Het kon op 2 december , of 2 januari .
2 december leek mij in eerste instantie te kort dag om een andere ISP te zoeken , en hen de tijd voor installatie te plannen , had achteraf toch wel gekund .
Nu maar afgesproken op 12 december .
Gewijzigd door Anaxa op 05 november 2010, 14:25
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
kobus1960
Oke, dus wel meewerkend, goed voor de andere lezers om te zien dat er
wel met Tele2 te praten valt. Hou ons op de hoogte hoe het met UPC gaat
als je wil. Succes!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Anaxa
Vanmiddag nog gebeld door een medewerker van Tele2 , hoe het met de storing zat , ik het hele verhaal nog eens uitgelegd , en dat het abb . per januari wordt verbroken , blijkt dat er niets door Danielle is vastgelegd , moest ik maandag maar bellen met de klantenservice , en weer het hele verhaal uitleggen . Vreemde zaak van Danielle .
Moet ik er weer zelf achteraan Sad
Wordt vervolgd .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
Anaxa
Contact gehad met tele2 , er is nogmaals bevestigd dat Danielle niets had doorgegeven . Verder is het vreemd dat ik nu wel op elke gewenste dag kan opzeggen , itt wat Danielle zei . Zij is de derde persoon bij Tele2 die mij van alles toe zegt , maar het helaas niet uitvoert .
Opgezegd per 8 december .
Hopelijk einde verhaal .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
cornfed
Spijtig dat het zo moet lopen.
In ieder geval succes bij de overstap naar de nieuwe provider.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jpt
zelfs als je alles zwart op wit hebt gaan er nog zaken mis!
dit door de communicatie binnen tele2. (vermoed ik)
ergens hogerhand afgesproken en bij klanten(service) dat er geen downgrade kosten (schriftelijk)gerekend zouden worden.
helaas dus wel .
aangezien ik geen liggende gelden heb, de boel gestorneerd en alleen het bedrag waar tele2 recht op heeft onder protest weer voldaan.(klopt nog niet helemaal)
niet meer met klanten(service ) kontakt opgenomen maar regelrecht hogerop.
helaas blijft het vanaf die kant nu ook stil!
dat was voor mij de bekende druppel als ik weet wanneer mijn nieuw aangevraagde isp gaat leveren gaat tele2 de deur uit.
ook dat zal wel weer met de nodige moeite (lees frustratie) gaan ondanks de schriftelijke toezeggingen!
in mijn opzeg gegevens staat ondanks de schriftelijke toezeggingen een contract duur van 18 maanden met de daarbij behorende afkoopsom.(zou administratief niet anders kunnen)
ik wacht het dus af en zie het wel gebeuren incasso bureau en zo
als het moet helemaal tot het gaatje (rechtspraak) ik heb de bevestigingen en de afspraken.
allemaal weer zonde van de tijd,moeite.en het geld!

ik heb wel eens tegen kennisen gezegd (geld voor meerdere providers) als het goed gaat is er niets aan de hand.
kom je in de molen dan ben je de sigaar.
krijg in mijn geval duidelijk het antwoord hierop!

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Tele2 Webcare
Beste Anaxa,

Excuses voor de gang van zaken.
Mochten er zich weer problemen voordoen, laat het mij weten dan zal ik dit opnieuw oppakken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
ihgvp
Ik heb ook problemen gehad met tele2 betreffende verbindingen.
Ik heb op twitter een bericht met #tele2 gezet en vervolgens ging danielle (als tele2webcare) me volgen.
Door haar is alles opgelost en dat vooral via twitter maar het vreemde is het volgende:

Danielle gaf me aan dat ik de volgende dag gebeld zou worden.
Ik ben gebeld maar door een onbekend nummer, omdat ik gestalkt ben door onbekende nummers heb ik niet opgenomen. Tele2 sprak mijn voicemail in en ik heb teruggebeld.

Daar moest ik mijn verhaal uitleggen en werden de verbindingen bekeken en nieuwe kabels opgestuurd (die kreeg ik binnen 3 dagen al binnen)
Ik heb uitgelegd dat Danielle van tele2 webcare me hielp met de klachten.
En wat zei de medewerker: "ik ken geen danielle van Tele2!!!"

Dat zegt al genoeg over de klantenservice via de telefoonAngry.
Maar geloof me als je netjes blijft kan Danielle je echt wel helpen.
Ik heb zelf slechts 2 maal hoeven bellen naar Tele2 en de rest is via twitter gegaan!

(ik heb trouwens geen idee of Danielle 1 persoon is of een synoniem is voor meerdere personen binnen de online webcare??)
 
kobus1960
Daar hebben wij ook geen zekerheid over, als het maar werkt, da's het
belangrijkste. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helaas ...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie