obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Teruggave te veel betaalde abbonnementskosten laat lang op zich wachten!!
Burchartz1
Op 7 november nam een medewerker van Tele2 contact op ivm de teruggave van de te veel betaalde abbonnementskosten (teruggave van +/- 135 euro). Dit bedrag zou in dezelfde week worden teruggestort. Inmiddels is het 15 november en is de 135 euro NOG STEEDS niet terug betaald!!!! Wanneer ontvangen wij dit bedrag?
 
leeg
meestal aan t einde van de maand.
of de dag dat hun rekening normaal komt.
 
Multitasker
Meestal wordt dit niet teruggestort maar verrekend met de volgende facturen, tenzij je deze niet meer krijgt omdat je hebt opgezegd. Bel nog even met Tele2 en vraag expliciet om een uitbetaling. Dit kan overigens wel enkele maanden duren.

Succes!
 
leeg
Dat wou ik eigenlijk al zeggen met mijn opmerking.
Maargoed Grin
 
Multitasker
ik houdt van volledigheid Smile
 
Tele2 Webcare
Beste Burchartz1,

Vervelend dat het bedrag nog niet is teruggestort in dezelfde week zoals het je werd beloofd.
Kun je mij je postcode en huisnummer en/of klantnummer in een PB sturen? Dan ga ik dit voor
je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Teruggave te veel betaalde abbonnementskosten laat lang op zich wachten!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Veel problemen tijdens oplevering, ik heb nu geen signaal meer! Opleveringsproblemen : 5 13 jun 2012
Lang verifieren bij Windows Live Mail Storing : 2 18 feb 2012
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 16 08 feb 2012
Tele2 te laat met bezorgen Blackberry Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 4 02 sep 2011
Advertentie