obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
hoofdkantoor+mogelijk telefoonnummer.
jpt
gegevens die emiel heeft gevonden zijn helemaal correct!


postbus nummer heb ik al eens eerder vermeld ,brieven hier naar toe geschreven door mij zijn altijd beantwoord.

telefoon nr is ook correct wordt altijd vermeld in mail wisseling welke ik heb met iemand daar !
fax moet dan ook kloppen is gewoon een doorkies nummer.

er is denk ik wel een nadeel.
nu dit bekend is bestaat er de kans dat ook dit geheel dicht getimmerd wordt door tele2!
net als de standaard contact mogelijkheden.
postbus groningen (waar brieven lang binnen tele2 onderweg zijn of gewoon zoek raken)
algemeen fax nummer wat gewoon niet wordt beantwoord,opgenomen.
een mail adres van klanten service waar vanaf ze wel versturen ,maar je onmogelijk kan antwoorden c.q. berichten naar toe kan sturen!
een viruele assistent welke gewoon de weg kwijt is.
dus blijft er alleen (de muur) klanten(service) over onnodig duur en frustrerend!

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Bill
Komen kennelijk heel wat klachtenmailtjes op binnen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
leeg
Of Danielle krijgt teveel stalkers hahaWink
 
cornfed
Het Tele2 forum is een handige optie voor klanten die niet willen bellen met Tele2 maar toch de helpdesk nodig hebben.
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat..
Gewijzigd door cornfed op 21 november 2010, 14:27
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoofdkantoor+mogelijk telefoonnummer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
telefoonnummer Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 4 23 aug 2015
modem in bridge of zo transparant mogelijk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 20 dec 2012
engenius ecb9500 geen verbinding mogelijk Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 5 14 okt 2011
Tele2 heeft mogelijk de wet overtreden Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 30 jun 2011
Geen NTP en DNS mogelijk vanachter modem met router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 mei 2011
Advertentie