obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
HP Mediasmart server
cornfed
Als je de Linksys toch als router wilt laten fungeren achter de Davolink, moet je bij beide routers de poorten openen.
Zet je de Linksys (ip adres) in de DMZ Host van de Davolink.
En dan moet je kiezen of je poorten opent met de hand op de Linksys of dat je kiest voor UPnP.
Beide tegelijk kan weer problemen geven.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
titanictom
Hallo,

Ik kan in de DMZ host van de davolink niks toevoegen als ik op apply klik dan laat hij alleen maar een witte pagina zien en als ik DMZ host opnieuw aanklik is het weer leeg :S
 
cornfed
Welk ip adres geef je dan in de DMZ Host?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
titanictom
ik vul 192.168.1.2(linksys) , die van de davolink is 192.168.1.1
 
cornfed
192.168.1.2 is al in gebruik voor tv en telefonie.
Dat zal wel veel problemen verklaren.
Blijf af van 192.168.1.2 tot en met 192.168.1.5; die zijn gereserveerd.

Geef je Linksys een lekker hoog ip adres: 192.168.1.100 of zo. Dan kom je ook niet in de problemen met de DHCP server van de Davolink.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HP Mediasmart server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Virtuele server SMTP instellingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 15 nov 2013
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
Nieuws server Tele2 instellen FAQ-klad : 21 01 jan 2012
Storing DNS server? Helpdesk : 2 28 nov 2011
Advertentie