obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
vanaf werk inloggen op pc thuis DV201AM
Rojo
Hallo Allemaal,

Ik (redelijk leek) heb hier veel gelezen maar wie kan mij vertellen hoe ik vanaf een pc vanaf bijvoorbeeld mijn werk een verbinding met mijn pc thuis kan maken. Ik kom vaak tegen om dit te doen met Putty maar wie kan mij vertellen welk progje ik het beste kan gebruiken en welke poort in in mijn modem moet openzetten. (poorten openen lukt me want dat heb ik al vaker gedaan, allen om vanaf andere pc op mijn thuispc in te loggen lukt me (nog) niet.

alvast bedankt
 
cornfed
Of dat lukt met Putty weet ik niet. Ik dacht dat Putty voor console toegang was.

Maar is Teamviewer niets voor je?
Bij dat programma hoef je geen poorten te openen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rojo
@cornfed
Teamviewer ken ik idd en is fijn progje, ik ben alleen bang om het thuis te laten draaien voor als ik eens wil inloggen. Hoe groot is de kans dat kwaadwillenden dan op mijn pc kunnen komen.

@Gilex
kunt u wat meer uitleggen, kan ik dit gebruiken, of is dit te moeilijk voor leek. en zo nee waar moet ik dan goed op letten.

Heren bedankt alvast en hopelijk krijg ik wat aanvullende info.

Grts
 
Solver
Wat jij wil kun je ook bereiken met TightVNC. Voordat je weg gaat start je hem als applicatie op (dus niet als service). Het heeft een ingebouwde webinterface (standaard poort 5800) waarmee je op de PC kunt werken. Als je klaar bent kun je de applicatie stoppen (kruisje klikken) zodat hij inactief wordt, waarna niemand meer kan verbinden, ook jij niet. Je PC blijft dan doen waar die mee bezig is. Eventueel kun je natuurlijk ook je PC uitschakelen of herstarten. Ook na die acties komt niemand meer op de PC.
 
Rojo
@Gilex,
ok bedankt, maar niet echt leken ding zo te lezen, ik ga eerst eens kijken bij de oplossing van Solver

@Solver,

Hmm ok zal ik me eens in verdiepen klinkt goed. hopelijk lukt het.

allen bedankt voor de informatie
 
cornfed
Teamviewer is op zich heel veilig.
Men kan zich qua beveiliging geen zwakheden veroorloven, anders draaien de programmamakers zichzelf de nek om.

Wel moet je altijd voor goede wachtwoorden kiezen. Dat is cruciaal.
Dus niet test1 of admin0 of zoiets. Met de 'brute force methode' ontdekken ze dat erg snel.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rojo
@Gilex,
Ok toch bedankt maar dan ga ik me daar maar even niet aan wagen.

@cornfed,
Ok ga ik dit ook eens doen met een wat moeilijker wachtwoord.
TightVNC ga ik ook proberen of ik dit werkend krijg maar goed eens kijken waar het inbellen strand.

Heel erg bedankt heren super deze support.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf werk inloggen op pc thuis DV201AM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
Advertentie