obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
IPSEC instellingen op DAVOLINK DV201AMR modem
Henk
Hallo
Kan iemand mij helpen bij het instellen van IPsec verkeer

Ik krijg op 2 van de 3 VPN verbindingen naar mijn werkgever geen verbinding.

Ik heb een Davolink DV201AMR modem. 20Mb totaal pakket van tele2. De helpdesk van Tele2 verteld mij doodleuk dat ze een modem leveren maar verder geen technische ondersteuning.

Henk
 
Henk
ik heb inmiddels na een Google zoektocht de juiste instellingen weten te vinden om mijn VPN verbinding draaiende te krijgen.

op de tele 2 site of in het forum kwamen niet veel resultaten naar boven met een zoektocht naar dit type modem
 
Bill
Wil je je instellingen posten? Dat kan anderen in de toekomst veel zoekwerk besparen!

Bijvoorbaat dank! Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
fontijne
Ik heb hier ook problemen mee gehad en heb bij "Enable transparant tunneling: IPSEC over TCP ingesteld en toen werkte het wel. Stond op IPSEC over UDP. Misschien heb je er wat aan.

Grt. Andries
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPSEC instellingen op DAVOLINK DV201AMR modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie