obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
activatie en afstandsbediening
Dean
Enige tijd geleden heb ik mijn digitale decoder van tele2 aangesloten (de amino a132). De eerste weken had ik geen beeld. Na een aantal keren contact te hebben gehad, kreeg ik tijdens het laatste contact met de klantenservice opeens wel beeld (terwijl ik al meerdere keren op exact dezelfde wijze het resetten / standby laten staan had uitgevoerd). I.t.t. de handleiding, hiervoor heb ik geen gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd. Hoe kan dit?

Mijn tweede vraag heeft betrekking op de afstandsbediening, wellicht door de incorrecte activatie, werkt geen enkele "optie" op de afstandsbediening (m.u.v. aan/uit, volume, mute, p+ / p- voor zowel de decoder als TV). De verschillende merkcode's (Sony) hebben hier geen invloed op.


Heeft iemand een suggestie voor dit probleem?
 
Solver
Kun je voorbeelden noemen van opties die niet werken?
 
Dean
Dank voor de reactie. Geen enkele "optie" knop doet het, denk aan de toetsen Tele2, TV Gids, menu, teletekst, "i", etc., etc. De toetsen die het wel doen voor zowel de decoder als de TV (na invoering van merkcode op de ab ) zijn: aan/uit, vol +/-, p+/-, 1-9, mute, source (voor AV kanalen). Ik heb zoals aangegeven ook al verschillende code's gebruikt, dit zonder resultaat. Zoals ik in de opening al schrijf vermoed ik dat het te maken heeft met de "wijze van activatie". Hopelijk biedt deze informatie wat meer inzicht... Smile
Gewijzigd door Dean op 12 december 2010, 18:28
 
Solver
Is de decoder via HDMI of SCART aangesloten?
Is de decoder rechtstreeks aangesloten op de TV?
Zijn er meerdere HDMI/SCART aansluitingen aanwezig op de TV?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'activatie en afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
Welke universele afstandsbediening? TV diensten : 4 10 feb 2011
afstandsbediening TV diensten : 7 08 jan 2011
Sony tv slaat uit met Tele2 afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 19 14 dec 2010
Advertentie