obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
serious request en tele2
patrickvl
Net even op de site van 3fm serious request site gekeken. Alle aanbieders van digitale tv gaan dit uitzenden. Tele2 staat er niet bij.

Klopt dit? Gaat Tele2, in tegenstelling tot alle andere aanbieders, serious request niet uitzenden?
 
kobus1960
Het programma gaat 7/24 online bij 101tv, en die zit niet in het pakket................
Voor zover ik het kan bekijken als niet Tele2 klant.http://tele2.gebruikers.eu/3p/tv_zenders.html
Dit is overigens gewoon een publieke zender die alleen digitaal te verkrijgen is.
http://www.101.tv/ Heb je dus Analoog, dan is het helaas. De kabelaars
hebben m allemaal wel.
Gewijzigd door kobus1960 op 15 december 2010, 17:18
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
patrickvl
he!
Dank voor je antwoord. Vorig jaar had ik nog Ziggo, maar was ik niet geabonneerd op 101tv. Tijdens de serious request actie was dat kanaal echter gratis voor alle ziggo klanten.

Vandaar mijn vraag of dit wellicht tijdens serious request ook voor tele2 abonnees zou zijn.
Ik zie idd op de link die je vermeld dat 101tv helemaal niet beschikbaar is voor tele2 abonnees.

Ik heb echt spijt dat ik ben overgestapt van Ziggo naar tele2. Niet alleen vanwege 101tv, maar ik vind digitale tv van tele2 niet best. Veel storingen en een onbetrouwbare hd recorder. Verder nog steeds geen BBC1 en BBC2. Ik vind het op alle fronten een inferieur product.

In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord.
 
subdivision
Wat een K*T zooi, zeg.
Is hier nik tegenin te brengen.

Ik heb ook spijt dat ik ben overgestapt.
 
cornfed
@ patrickvl

BBC1 & 2 zijn al een tijdje in het basispakket van Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Dit topic is al ruim een jaar oud, ik sluit m. Niet meer actueel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'serious request en tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie