obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Davolink 2020 Firewall
polar
Bestaat er een mogelijkheid om de ingebouwde firewall op de davolink 2020 in te stellen en/of uit te schakelen??
 
itchy8me
je hoort hem een principe "uit" te kunnen schakelen met de DMZ host
 
Bill
Een truuk voor de livebox (jaja ander modem) was alle poorten forwarden naar je pc of router. Een soort semi dmz.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
itchy8me
jammer genoeg werkt deze methode alleen bij enkele poorten op mijn dv2020, dus een port scan geeft nog wel aan dat port 80 en een paar ander geblokkeerd zijn. Dat kan toch nooit, is dit een recht zaak waard? TELE2 adveteert toch dat een webserver kan worden gedraaid? Dit is toch vals adverteren?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink 2020 Firewall', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
Advertentie