obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Waar blijft mijn Fiberspeed modem?
fayhatti
Vandaag is mijn Fiberspeed internetverbinding geactiveerd. Ik kreeg ook netjes een SMSje dat ik vanaf vandaag gebruik kan maken van fiberspeed internet en hiervoor mijn nieuwe modem moet aansluiten. Het punt is echter, dat ik nog steeds geen modem heb ontvangen. Wel is mijn oude internetverbinding vandaag op non-actief gezet. Dus ik zit nu zonder internet. Tele2 gebeld, dan krijg je te horen dat ze de modems vandaag pas binnen hebben gehad (heel toevallig) en dat deze morgen opgestuurd gaan worden. Waarschijnlijk zou ik zaterdag (over 2 dagen) of anders maandag pas mijn modem ontvangen. Dit is natuurlijk te gek voor woorden. Je gaat ervan uit dat ze weten dat ik vandaag die modem nodig heb, dan neem je toch van te voren contact op om te melden dat de modem pas later opgestuurd gaat worden. Ze sturen zelfs een SMS dat ik mijn modem moet aansluiten en dat het werkt! De communicatie is weer top bij Tele2! Op zijn minst had ik tot dat ik mijn nieuwe modem had ontvangen, nog gebruik willen maken van mijn huidige internet verbinding (ook van Tele2 trouwens!).

Enige oplossing die ik kan bedenken is dat ze vandaag de modem al opsturen (ze zeggen dat ze het al binnen hebben) en dat ik het morgen thuis krijg. Dus een levering binnen 24 uur.
 
kobus1960
Dat laatste hoop ik van harte, echter men is van TNT afhankelijk.
Welkom bij het schaap zonder poten.

Als ik op een dergelijke wijze communiceer bij mijn werkgever (60.000
werknemers), heb ik binnen notime een leuk gesprek, flik ik dat nog
een keer is m'n pensioenopbouw schapenvoer.
Bij Tele2 is klant schapenvoer, klachtenpercentage overstijgt de 2%.
Bij een andere ISP met 3.3 miljoen klanten is dat 0,001% anders rollen
er kopjes. Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
"Welkom bij het schaap zonder poten." Grin Grin Grin

Tele2 gebruikt een externe firma voor het verzenden en ontvangen van de modems en decoders.
Daarom duurt het altijd enkele dagen voor je het modem hebt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
fayhatti
Als ze weten dat de levering vanwege een externe bedrijf altijd een paar dagen langer duurt, moeten ze het maar een aantal dagen eerder dorgeven aan dat bedrijf.
Tele2 had me begin november nog geadviseerd om mijn bestelling pas rond 10 december door te geven. Het zou dan op 16 december geactiveerd worden. Ben ik blij dat ik niet heb gewacht!

Gelukkig heb ik nog een iphone met 3G, al is dat ook weer een probleem op zich...
 
cornfed
Maar normaal krijg je altijd al enkele dagen voordat je aangesloten wordt het installatiepakket.
Als de modems op zijn, zijn ze op.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Fayhatti,

Ik heb je vraag al behandeld via het Tele2 forum.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Mooi, dan komt het vast en zeker goed.
Fayhatti, laat hier ook even weren of dat zo is?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
shamanito
Hoi Fayhatti,
Ik heb hetzelfde meegemaakt en door mijn stommiteit had ik niet eens door dat de modem nog niet gestuurd was. Het is nu 17 DEc. en zoals in je gevanl, heb ik netjes SMSs ontvangen van Tele2 over het gehelge overstap procedure. Nu kom ik thuis na een vervelende en drukke werkdag en verrasing! geen internet en geen telefonie en geen fibermodem om het te configureren!.

Ik belde tele2 klantenservice om 20uur en ik krijg een bandje dat ze gesloten zijn!. toch zijn ze volgens de site wel tot 22uur open....

Ik gebruik op dit moment tethering met mijn Iphone anders was ik echt onbereikbaar.

Ik heb al tele2 gemail.

Heb je al een oplossing gekregen??
 
fayhatti

Quote

shamanito schreef:
Hoi Fayhatti,
Ik heb hetzelfde meegemaakt en door mijn stommiteit had ik niet eens door dat de modem nog niet gestuurd was. Het is nu 17 DEc. en zoals in je gevanl, heb ik netjes SMSs ontvangen van Tele2 over het gehelge overstap procedure. Nu kom ik thuis na een vervelende en drukke werkdag en verrasing! geen internet en geen telefonie en geen fibermodem om het te configureren!.

Ik belde tele2 klantenservice om 20uur en ik krijg een bandje dat ze gesloten zijn!. toch zijn ze volgens de site wel tot 22uur open....

Ik gebruik op dit moment tethering met mijn Iphone anders was ik echt onbereikbaar.

Ik heb al tele2 gemail.

Heb je al een oplossing gekregen??


Zojuist is mijn modem geleverd. Ik had dus 2 dagen geen internet+bellen. Ik kan een beetje begrijpen dat ze problemen hebben met het leveren van de modems, maar communiceer dit dan ook met de klanten! Ik denk dat jou modem ook vandaag nog geleverd gaat worden. Nu moet ik nog uitzoeken waarom de snelheid zo laag is Smile
 
kobus1960
Mooi dat het gelukt is, wat is de snelheid, en nog belangrijker,
wat is de afstand tot de wijkcentrale?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar blijft mijn Fiberspeed modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie