obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Weer wachten
RobbieDee
Enige tijd geleden tijdens een telefonische enquete over de performance van Tele 2, niets dan loftuitingen over hun diensten en producten geuit. Moet ik helaas op terugkomen.
Al sinds 3 juni wacht ik op Vision Gold. Heb me toen telefonisch aangemeld, omdat aanmelden via de site blijkbaar alleen kon als je ook installatie door een monteur wenste. Dit was niet nodig omdat ik de decoder en het modem al zelf had geinstalleerd. Ik had namelijk al telefoon, snel internet en TV Bronze en wilde naar Gold.
Ik kan uitgebreide details geven, maar zal jullie er niet mee vermoeien. In het kort: er is iets bij Tele 2 met mijn aanmelding misgegaan en na tig telefoontjes is dit hersteld. Van Fredrik Sidhagen, Marketing Manager, kreeg ik zwart op wit dat Tele2 ernaar streefde de aansluiting op 5 juli op te leveren. Nu is het 16 juli en nog steeds heb ik geen Gold en ook geen Bronze meer, terwijl de kabel ook al is losgekoppeld. Het blijkt zelfs dat de technische afdeling van Tele2 mijn decoder heeft verwijderd uit hun systeem. De service desk begrijpt het niet, maar kan niet in kontakt komen met de TD Shock
Fredrik Sidhagen, die ik heb aangeschreven, reageert natuurlijk niet, want wat moet een Marketing Manager hier nou aan doen (behalve dan de klacht doorsturen naar een afdeling die ook niet reageert)?
Ik heb dus geen andere keus dan af te wachten tot er iemand echt wakker wordt.Sad Het is natuurlijk wel een hele geruststelling dat alles met mijn registraties in het systeem van Tele 2 OK is en dat ik dus al sinds 7 juli voor Gold mag betalen.Smile
 
Bill
Vervelende situatie! Sad Als het langer gaat duren zou ik een aangetekende brief versturen. Zoiets wordt serieuzer opgepakt dan een telefoontje.

Sterkte.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
RobbieDee

Quote

Bill schreef:
Vervelende situatie! Sad Als het langer gaat duren zou ik een aangetekende brief versturen. Zoiets wordt serieuzer opgepakt dan een telefoontje.

Sterkte.

Tja mensen, zo gaat het in 't leven. Je hoort alleen wat als 't mis is.
Dus ben ik jullie een excuusje verschuldigd: Nadat ik dhr. Sidhagen nogmaals heb aangeschreven - ditmaal in het Engels - reageerde hij razendsnel en had ik dezelfde dag nog een telefoontje van hem, een emailtje en .....Vision Gold. Perfecte kwaliteit moet ik zeggen. Jammer alleen dat de zeer interessante zenders BBC1 en BBC 2 niet in het pakket zitten. BBC Prime maakt dit verlies helaas niet goed. Tja, een mens moet toch wat te zeiken hebben, niet? Zou Tele2 in de toekomst het aanbod uitbreiden? Is hier bij iemand op dit forum al iets van bekend?
 
Bill
Er is een thread over Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?

BBC wordt daar ook in genoemd.

Zet alle wensen erbij. Zo kunnen we de samenstellers van het pakket een handje helpen.Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weer wachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 16 08 feb 2012
Tele2 flikt het weer... geen deelname actie Eredivisie Live Algemeen : 11 11 feb 2011
48 uur wachten? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 28 dec 2010
Teruggave te veel betaalde abbonnementskosten laat lang op zich wachten!! Klacht over Tele2 : 6 16 nov 2010
Normaal weer,ook storing bij Tele2 Storing : 1 13 aug 2009
Advertentie