obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
verzameltopic hapering internet
Mike1992
hallo allemaal ,

Ik zal me maar toevoegen bij de club van ontevreden klanten die vrij veel storingen ondervinden met het fiberspeed/tele 2 tot 50 mb abonnement met telefonie.
Hierbij gaat probleem dus om internet gedeelte. Huistelefoon blijft het ook doen als internet als alleen op lokaal staat weergegeven. Mijn internet valt vrij vaak achter elkaar uit en gaat dan ineen korte tijd aan. Gemiddeld valt het internet 5-6 keer per uur uit voor ongeveer 2-4 min.Sad De lampjes die bij mij aangegeven staan als groen zijn VDSL Wireless LAN1 en Power. Dit is ook zo bij het uitvallen en het internettten tussendoor dus dat zie ik niet als het probleem. Ik heb daarbij even alle vorige posts van het verzameltopic gelezen en daar zag ik paar opmerkingen naar voren komen van dat de storingen gebeuren zo rond/voor kerst? en dat dit waarschijnlijk kan komen door een modemupdate? is hier verder nieuws over bekend want dit is zo te zien op de forums al even niet meer aan de orde dat er nieuwe problemen worden aangemeld. Heeft iemand zelf enig idee hoe dit zo plots veroorzaakt kan worden? Dit loopt voor mij nu ongeveer een week. Als verdere informatie nodig is vraag het.

Alvast bedankt voor de reacties..

M.v.g

Mike
 
cornfed
Via WIFI of bedraad?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Mike1992
bedraad. Daarbij nog even gisteravond virusscan uitgevoerd waar verder niets uitkwam. in de periode van die week heb ik ook meerdere keren de modem reset maar tevergeefs.
 
cornfed
Kan je de router pingen in de periode waarin je internet uitvalt?
Ping 192.168.1.1 in de DOS box en kijk wat de uitkomst is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Mike1992
Dit is het bericht als ik ping naar 192.168.1.1 in het uitvoeren box.

edit : Daarbij valt nu ook mijn telefonie weg bij het uitvallen van het internet. Lijkt op een heel erg onstabiel signaal waar ik in het verleden geen last van heb gehad. Tele 2 via mobiel gebeld en er wordt binnen 3 werkdagen een monteur gestuurd. ik ben benieuwd. Eventuele oplossing, ideeën, voorstellen zijn nog altijd welkom.
Gewijzigd door Mike1992 op 23 december 2010, 15:37
 
cornfed
Als de telefoon ook niet werkt, is het waarschijnlijker dat je DSL verbinding een probleem heeft.
Op zich kan je weinig doen, behalve er voor zorgen dat thuis alles optimaal is aangesloten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verzameltopic hapering internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie